  • 1. Data: 2009-03-01 16:21:26
    Temat: konto oszczędnościowe - gdzie?
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Aktualnie mam:
    eMaxy mbanku x4 - 4,25%
    OKO w ING x2 - 5,00%

    gdzie jeszcze warto założyć? Oczywiście rachunek powinien być darmowy
    oraz aby można było wykonać darmowy przelew do innego banku przynajmniej
    raz w miesiącu. W pocztowym jest 6%, ale jeśli system transakcyjny
    wygląda tak jak w podglądzie Killera, to dziękuję bardzo.

    krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-01 16:23:18
    Temat: Re: konto oszczędnościowe - gdzie?
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Krzysiek wrote:

    > gdzie jeszcze warto założyć?

    Eurobank 7,07%

    --
    in

  • 3. Data: 2009-03-01 16:27:48
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    sorden pisze:

    > Eurobank 7,07%

    ale przelew na konto innego banku jest płatny, natomiast nie chcę
    otwierać RORa.

    --
    krzysiek

  • 4. Data: 2009-03-01 16:30:33
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Krzysiek wrote:

    > ale przelew na konto innego banku jest płatny, natomiast nie chcę
    > otwierać RORa.

    fiu. jesli tak, to faktycznie sobie odpusc.

    --
    in

  • 5. Data: 2009-03-01 16:32:23
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Krzysiek" news:goecm0$dsu$1@news.onet.pl

> [...]
    > gdzie jeszcze warto założyć? Oczywiście rachunek powinien być darmowy
    > oraz aby można było wykonać darmowy przelew do innego banku przynajmniej

    TOP w getinie? Bez pakietu egetin ma 6%.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-03-01 18:07:28
    Od: " Aga" <p...@N...gazeta.pl>

    Krzysiek <b...@b...com> napisał(a):

> [...]
    > raz w miesiącu. W pocztowym jest 6%, ale jeśli system transakcyjny
    > wygląda tak jak w podglądzie Killera, to dziękuję bardzo.

    Eskalacja w BGZ, do konca marca 7,5%, jeden przelew w okresie rozl. za
    darmo, potem 10zl. Minusem kapitalizacja odsetek co kwartal.
    a.

  • 7. Data: 2009-03-01 21:13:26
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-03-01, sorden <s...@w...pl> wrote:

    > fiu. jesli tak, to faktycznie sobie odpusc.

    ROR w wersji elektronicznej jest 5.05% i też jest 'free' (wpływy
    miesięcznie >=800 pln lub suma (ROR + RO) >= 10 k pln).

    kd,

    ps. no i do EuroBanku wpłacisz gotówkę bez karty i wpłatomatu trzeba
    tylko jakieś centrum handlowe znaleźć. Jeśli ktoś ma jakąś mini-DG albo
    często się z gotówką zadaje to fajniejsze to od lista-wpłatomatów-mBanku
    -które-mogą-być-czynne i jechania 3 km tylko po to aby ujrzeć kolejną
    kartę 'nieczynne'.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 8. Data: 2009-03-01 23:55:27
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Krzysztof Drewicz wrote:

    > ROR w wersji elektronicznej jest 5.05% i też jest 'free' (wpływy
    > miesięcznie >=800 pln lub suma (ROR + RO) >= 10 k pln).

    Ciekawe czy wystarczy przelew miedzy RO/ROR >= 800 PLN, bo przeciez lepiej
    sobie lokaty pozakladac niz trzymac kase na RO.

    --
    in

  • 9. Data: 2009-03-02 07:59:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 02 Mar 2009 00:55:27 +0100, sorden napisał(a):

    > Ciekawe czy wystarczy przelew miedzy RO/ROR >= 800 PLN, bo przeciez lepiej
    > sobie lokaty pozakladac niz trzymac kase na RO.

    O ile przelew RO -> ROR można uznać za "przelew przychodzący", moim zdaniem
    nie nie. i ROR+RO >=10k też nie daje zwolnienia. ROR z lokatami >= 10k już
    tak.

    --
    Kojer

  • 10. Data: 2009-03-02 08:06:50