  • 1. Data: 2009-03-01 12:38:34
    Temat: Getin i nowa lokata na 8%?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    W reklamowce na stronie przedstawiaja lokate na 3-mies na 8%. Co to za
    lokata? Na stronie z lokatami brak o niej informacji.

    Podwyzka od 1.03 na roczne lokaty w USD i EUR. Widac zaczyna sie kolejna
    walka o lokaty.

  • 2. Data: 2009-03-01 12:59:08
    Temat: Re: Getin i nowa lokata na 8%?
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Krzysztof" news:godvkf$fuc$1@news2.ipartners.pl

    > W reklamowce na stronie przedstawiaja lokate na 3-mies na 8%. Co to za
    > lokata? Na stronie z lokatami brak o niej informacji.

    Z tego powodu, ze getin nie zbyt czesto uaktualnia swoja strone glówna
    odnosnie promocji, których juz nie ma :) Lokaty o której piszesz nie ma juz
    w ofercie - zostala zastapiona lokata na 7%.

    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

  • 3. Data: 2009-03-01 13:01:13
    Od: " aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    podobno od jutra
    http://www.bankier.pl/forum/temat_getin-bank-lokata-
    8-na-3-miesiace,6763999.html

  • 4. Data: 2009-03-01 13:55:34
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    " aneczka" news:goe0up$lm1$1@inews.gazeta.pl

    > podobno od jutra

    http://www.bankier.pl/forum/temat_getin-bank-lokata-
    8-na-3-miesiace,6763999.html

    No jeżeli jest to prawdą co piszą na forum bankier.pl to bardzo miło ze
    strony getin banku, pod warunkiem że ów produkt (lokata) nie będzie
    obwarowany jakąś gwiazdką np. 1000 zł na ROR przez cały okres trwania lokaty
    itp.

    Pozdrawiam serdecznie.

  • 5. Data: 2009-03-01 16:25:52
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote in message
> [...]
    > strony getin banku, pod warunkiem że ów produkt (lokata) nie będzie
    > obwarowany jakąś gwiazdką np. 1000 zł na ROR przez cały okres trwania

    Ta reklama jest nowa, ale i tak Eurobank z 7% na 7 dni bez podatku wypada
    lepiej niz getinowe 8%=6.48 netto

  • 6. Data: 2009-03-01 16:31:28
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Krzysztof" news:goecul$mpi$1@news2.ipartners.pl

    > Ta reklama jest nowa, ale i tak Eurobank z 7% na 7 dni bez podatku wypada
    > lepiej niz getinowe 8%=6.48 netto

    Groszowe sprawny, przynajmniej jak dla mnie :) Z getinu nie rezygnuję :)

  • 7. Data: 2009-03-02 07:42:06
    Od: " aneczka" <a...@W...gazeta.pl>

    no i co?
    Bez zmian...
    Getin kit wciska czy co?

  • 8. Data: 2009-03-02 08:11:31
    Od: k...@o...pl

    On 2 Mar, 08:42, " aneczka" <a...@W...gazeta.pl> wrote:
    > no i co?
    > Bez zmian...
    > Getin kit wciska czy co?
    Jest trzeba kliknąć w "3 kliki i masz lokatę" czy jakoś tak. Wszystkie
    inne linki nie działają pokazują inne dane.

  • 9. Data: 2009-03-02 08:28:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    k...@o...pl pisze:
    > Jest trzeba kliknąć w "3 kliki i masz lokatę" czy jakoś tak. Wszystkie
    > inne linki nie działają pokazują inne dane.

    Już działa wszędzie.

    --
    Pete

  • 10. Data: 2009-03-02 08:56:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " aneczka" <a...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > no i co?
    > Bez zmian...
    > Getin kit wciska czy co?
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Juz poprawili standardowa lokata na 3-mies -8% bez gwiazdek