  • 11. Data: 2014-09-08 10:58:00
    Temat: Re: konto oszczednosciowe
    Od: m...@g...com

    Z tego co czytałem to ogólnie sporo było teorii na temat tego czemu KNF tak
    zareagował. W każdym bądź razie, w lipcu jakoś chyba, KNF pozwolił "pełniącemu
    obowiązki prezesa" Lachowskiemu zostać "prezesem" oficjalnie więc najwidoczniej
    doszli do porozumienia.
    Ostatnio nawet zacząłem używać karty i muszę przyznać że bardzo ok. Polecam

  • 12. Data: 2014-09-13 15:19:13
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Tue, 2 Sep 2014, j...@g...com wrote:

    > Ja mogę polecić dwa konta oszczędnościowe, na obu oprocentowanie to 4% w skali
    roku.

    > eKonto w mBanku - szczegóły: http://benny.produktyfinansowe.pl/mbank/ekonto.html

    BTW: to coś nawet trafiło na łamy prasy jako jawna próba wpuszczenia przez
    mBank ludzi w kanał:
    http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/1,140562,1662045
    3,Wysoko_oprocentowane_konto__Bank_ukryl_jeden_szcze
    gol___.html?order=najfajniejsze_odwrotnie

    i nawet Samcik, który rzadko kiedy złe słowo o jakimś banku powie poniekąd
    to przyznał.