  • 1. Data: 2002-09-28 15:44:03
    Temat: Jak wplacic USD na konto?
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Pytanie jak w temacie - bank docelowy to Inteligo.
    Po drodze moze byc jeszcze BZ WBK. Chodzi oczywiscie
    o to, by zminimalizowac kwote prowizji.

    Za wszelkie sugestie bede niezmiernie wdzieczny

    --
    Michal Letowski
    m...@p...com

  • 2. Data: 2002-09-28 16:17:21
    Temat: Re: Jak wplacic USD na konto?
    Od: "M. R" <m...@N...gazeta.pl>

    Michal Letowski <m...@y...com> napisał(a):

    > Pytanie jak w temacie - bank docelowy to Inteligo.
    > Po drodze moze byc jeszcze BZ WBK. Chodzi oczywiscie
    > o to, by zminimalizowac kwote prowizji.
    >
    > Za wszelkie sugestie bede niezmiernie wdzieczny

    to jest niemozliwe, w inteligo nie ma kont walutowych - przelewy nie w PLN
    przeliczja po aktualnym kursie skupu danej waluty i potracaja za to 12 zl
    prowizji.

  • 3. Data: 2002-09-28 17:50:20
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "M. R" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to jest niemozliwe, w inteligo nie ma kont walutowych - przelewy nie w PLN
    > przeliczja po aktualnym kursie skupu danej waluty i potracaja za to 12 zl
    > prowizji.

    To ja akurat wiem... tylko jak te USD (w gotowce - tego nie zaznaczylem) tam
    umiescic?

    Michal Letowski

  • 4. Data: 2002-09-28 19:23:19
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Michal Letowski wrote:

    > To ja akurat wiem... tylko jak te USD (w gotowce - tego nie
    > zaznaczylem) tam umiescic?

    No to do wyboru:
    1. wplata na ROR BZWBK ze skupem USD "w locie", przelew na Inteligo
    2. sprzedaz USD w dobrym kantorze, wplata na ROR BZWBK, przelew na Inteligo

    ceny skupu USD sa na stronach BZWBK; porownaj, co sie lepiej oplaca
    (wkalkulowujac czas potrzebny na znalezienie lepszego kantoru) - to bardzo
    zalezy, bo w roznych miastach sa roznie pazerne kantory

  • 5. Data: 2002-09-28 20:38:33
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (wkalkulowujac czas potrzebny na znalezienie lepszego kantoru) - to bardzo
    > zalezy, bo w roznych miastach sa roznie pazerne kantory

    Myslalem wlasnie nad wariantem 1... Ale czy BZ WBK nie pobiera
    jakichs dodatkowych prowizji? W tabeli prowizji i oplat jakos
    nie moge sie doszukac...

    Michal Letowski

  • 6. Data: 2002-09-28 21:00:10
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Michal Letowski wrote:

    > Myslalem wlasnie nad wariantem 1... Ale czy BZ WBK nie pobiera
    > jakichs dodatkowych prowizji? W tabeli prowizji i oplat jakos
    > nie moge sie doszukac...

    Kiedys nie pobieral, ale ostatnio cos tam chyba ode mnie chcieli - ale bylo
    to niewiele. W Poznaniu kantory maja relatywnie duze roznice kupno-sprzedaz
    i czasem wychodzi korzystniej w bankach.