  • 11. Data: 2006-05-24 14:36:54
    Temat: Re: konto które wybrać z dwojga złego BPH czy PKO BP czy BPS (trochę długawe)
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    Dnia Sat, 20 May 2006 15:00:05 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mam konto w BPH. Całkiem sensowne warunki, ale musisz się liczyć z
    > tym, że bank co jakiś czas przeprowadza jakieś tajemnicze i karkołomne
    > operacje mające zwiększyć jego dochody.

    też mam w BPH,
    poleceniem zapłaty płacę komórkę, telefon, przelewami jednorazowymi opłaty
    mieszkaniowe, prąd, składkę ubezpoieczeniową i w zasadzie nie narzekam.
    W placówce pewnie długo by mnie nie było, gdyby nie to, że dostałem z
    Brazylii czek, który realizowali 6 tygodni.

    A co do tajemniczych kosztów czy procedur, to odkąd zrezygnowałem z KK
    Silver, przysyłają mi wyciągi z karty gdzie są same 0,00 zł i przypominają
    mi, abym kwotę minimalną 0,00 zł spłacił w terminie.

    Gdyby jeszcze udało się przerobić Srebrny Sezam na Max to byłoby super,
    zrezygnowałbym z BOŚ, tak do wypłacania z "obcych" bankomatów przelewam
    sobie kasę do BOŚ.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net http://warszawa.grupy.waw.pl