  • 1. Data: 2006-05-19 19:02:15
    Temat: periodyczne przesylanie pieniedzy z Polski do US
    Od: "ryszard" <r...@o...eu>

    Witam,

    Mieszkam w US i spodziewam sie miec kilku klijentow w Polsce. Szukam dobrego
    sposobu na przerzucanie ich wplat do US. Ja nie mam konta w Polsce, i chyba
    trzeba byc fizycznie obecnym przy zakladanieu konta, wiec nie bede mial
    jeszcze jakis czas. Moj klijenci to sa drobni detalisci i oni nie maja konta
    tutaj. Spodziewam sie przesylania sumy miedzy zero a tysiac USD co miesiac.
    Ma ktos dobry pomysl jaka opcja jest najprostsza?
    dziekuje,
    r.

  • 2. Data: 2006-05-21 23:52:18
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    ryszard wrote:
> [...]
    > tutaj. Spodziewam sie przesylania sumy miedzy zero a tysiac USD co miesiac.
    > Ma ktos dobry pomysl jaka opcja jest najprostsza?

    założyć konto w USowym odpowiedniku naszego allpay.pl lub przelewy24.pl,
    i niech po prostu "kupią" u ciebie produkt używając karty kredytowej lub
    innej karty pozwalającej na płatność w sieci.

    może być moneybookers, mogą ci zapłacić paypalem.

    tak czy inaczej koszt 3-5% sumy.

    p. m.