  • 11. Data: 2005-03-03 16:42:03
    Temat: Re: konto inteligo?? pomozcie!
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-03 17:16, rom3k wrote:

    > no wiec nie wiem teraz bo sie zegubilem ( eKONTO czy eMAX ) ? ktore zalozyc?
    > potrzebne mi glownie do allegro.

    ekonto, emax jest do oszczędzania.
    --
    Peet

  • 12. Data: 2005-03-03 17:03:25
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > ekonto, emax jest do oszczędzania.
    > --

    ok dzieki, czyli rozumiem ze przy wypelnianiu formularza, mam odznaczyc
    emax, bo bylo zaznaczone.
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-03-03 17:29:16
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    > http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.78090.p
    > --
    > Peet

    co to za link? bo jak klikam zloz wniosek to wyskakuje zebym sie zalogowal,
    a ja tam nie mam konta,
    i o co chodzi z tym Payback?
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-03-03 17:39:28
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

    przepraszam ze tyle pisze na grupe... moje gg to: 198654 jesli ktos by mi
    pomogl w zalozeniu konta to bede
    bardzo wdzieczny, mam kilka pytan , niktore pojawiaja sie na biezaco, a nie
    chce niczego zle zrobic.
    pozdrawiam

  • 15. Data: 2005-03-03 17:57:21
    Od: Human Being <g...@g...pl>

    Dnia 2005-03-03 18:03, Pan/Pani rom3k napisał(a) co następuje:

    > ok dzieki, czyli rozumiem ze przy wypelnianiu formularza, mam odznaczyc
    > emax, bo bylo zaznaczone.

    Załóż oba, jak będziesz miał trochę kaski, to trzymaj na eMaxie. Jak
    Ci będą potrzebne, to przelewasz na eKonto i korzystasz. Przelewy w
    ramach kont wewnętrznych są za darmo.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
    Sidney Polak <<

  • 16. Data: 2005-03-03 18:15:59
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    rom3k napisał:
> [...]
    > pomogl w zalozeniu konta to bede
    > bardzo wdzieczny, mam kilka pytan , niktore pojawiaja sie na biezaco, a nie

    Skoro nie bardzo się orientujesz to lepiej zakładaj konta ze stron
    banków, w których chcesz mieć rachunki. Tam jest wszystko dokładnie
    opisane. W razie problemów możesz zadzwonić na infolinie i zapytać o
    szczegóły.

    K.

  • 17. Data: 2005-03-03 18:56:04
    Od: "rom3k" <r...@w...pl>

> [...]
    > banków, w których chcesz mieć rachunki. Tam jest wszystko dokładnie
    > opisane. W razie problemów możesz zadzwonić na infolinie i zapytać o

    ok juz zalozylem, dziekuje wszytkim za pomoc ( mBank eKONTO)