  • 1. Data: 2006-08-04 08:41:26
    Temat: konto i uslugi dla VIPa
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    witam

    ktory bank oferuje najlepsze konto tego rodzaju,
    czyli max bonusow, ciekawe uslugi i min. oplaty

    zalozmy, ze klient dysponuje aktywami na poziomie 100kzl

    p.s.
    znajomy zgromadzil podobna kwote na OKO w ING
    i zadzwonili z banku, ze jest dla nich VIPem i chca mu zalozyc
    jakies bajeranckie konto, ale moze inny bank ma lepsza
    obsluge dla tego segmentu klientow?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2006-08-04 08:59:38
    Temat: Re: konto i uslugi dla VIPa
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertS <r...@x...pl> wrote:
> [...]
    > i zadzwonili z banku, ze jest dla nich VIPem i chca mu zalozyc
    > jakies bajeranckie konto, ale moze inny bank ma lepsza

    100k? Z czym do ludzi ???;) hehehe
    taki poziom aktywow - to tylko ING lub Millennium powiedzmy. wszedzie
    indziej 500k
    Ostatnio wpadl mi w rece taki list od INGa skierowany do osoby lokujacej na
    OKO :) (nie pytajcie jak, bo ja sam juz sie zastanawiam ,czy wszystko ze mna
    w porzadku czasami ;)
    Ewentualnie jeszcze Xelion.

    Wszystko zalezy czego oczekujesz od banku. ING moze byc ok - chociaz oni sa
    b. zamknieci na produkty konkurencji i daja tylko to co maja w swojej
    stajni. Znacznie lepiej wyglada juz Millennium

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-08-04 09:47:42
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > Ostatnio wpadl mi w rece taki list od INGa skierowany do osoby lokujacej
    > na OKO :) (nie pytajcie jak, bo ja sam juz sie zastanawiam ,czy wszystko

    moze przypadkiem Ci sie ulokowalo kilka zeta na OKO i dostales taki list?
    ;-))

> [...]
    > sa b. zamknieci na produkty konkurencji i daja tylko to co maja w swojej
    > stajni. Znacznie lepiej wyglada juz Millennium

    widze, ze temat nie jest Ci obcy....mozesz sie juz mentalnie przygotowac, ze
    cos
    na ten temat we wrzesniu napiszesz ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-08-04 12:35:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertS napisał(a):
    > moze przypadkiem Ci sie ulokowalo kilka zeta na OKO i dostales taki list?
    > ;-))

    ja sie tylko zalapalem na funudusz + lokate :) A to znalazlem, khem ;)
    No ludzie powinni niszczyc takie rzeczy przed wyrzuceniem :P

    > widze, ze temat nie jest Ci obcy....mozesz sie juz mentalnie przygotowac, ze
    > cos
    > na ten temat we wrzesniu napiszesz ;-))

    mmmm :) az mnie zaciekawiles. Ale piszesz o INGu czy Millennium? :) (z
    tym drugim to juz mam nowosci z placu teatralnego)

  • 5. Data: 2006-08-04 13:19:44
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > ja sie tylko zalapalem na funudusz + lokate :) A to znalazlem, khem ;) No
    > ludzie powinni niszczyc takie rzeczy przed wyrzuceniem :P

    takie listy z ING niszcze zwykle przed przeczytaniem ;-))

    > mmmm :) az mnie zaciekawiles. Ale piszesz o INGu czy Millennium? :) (z tym
    > drugim to juz mam nowosci z placu teatralnego)

    bedzie o private banking, VIPach etc...
    ale szczegoly to juz na priva, czekam na pozostale materialy ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2006-08-07 17:30:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RobertS <r...@x...pl> wrote:
    > bedzie o private banking, VIPach etc...
    > ale szczegoly to juz na priva, czekam na pozostale materialy ;-))

    Dobra, juz wiem :) Wiedzialem nawet wczesniej od Ciebie, ale o dziwo nie
    skojarzylem :D

  • 7. Data: 2006-08-07 17:43:34

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > ktory bank oferuje najlepsze konto tego rodzaju,
    > zalozmy, ze klient dysponuje aktywami na poziomie 100kzl

    BPH - dużo emocji