  • 1. Data: 2006-08-04 08:00:14
    Temat: [Multibank] Lista zawieszeń - od kiedy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy w Multibanku pojawiło się coś takiego ?
    ====================================
    Lista zawieszeń zawiera zestawienie zaległych opłat i prowizji, które
    nie mogły zostać pobrane z rachunku ze względu na brak dostępnych
    środków. Operacje te pozostają w zawieszeniu i zostaną w całości
    rozliczone po zaksięgowaniu na rachunku środków wystarczających na
    pokrycie zaległych opłat i prowizji. Aby uzyskać więcej informacji na
    temat operacji zawieszonych, skorzystaj z opcji "Pomoc" umieszczonej w
    górnej części menu.
    ==================================
    Pojawia się toto po wybraniu listy blokad do multikonta.
    Do tej pory żyłem w przeświadczeniu, że Multi w przypadku braku środków
    na prowizje po prostu wali niedozwolony debet i tyle.

    KJ

  • 2. Data: 2006-08-05 07:02:04
    Temat: Re: Lista zawieszeń - od kiedy
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Czy ktoś może mi powiedzieć kiedy w Multibanku pojawiło się coś takiego ?

    W połowie czerwca br., po ostatnim update'cie systemu.

    > Pojawia się toto po wybraniu listy blokad do multikonta.
    > Do tej pory żyłem w przeświadczeniu, że Multi w przypadku braku środków
    > na prowizje po prostu wali niedozwolony debet i tyle.

    Po zmianach już tak nie jest. Opłaty/prowizje ulegają zawieszeniu,
    co oznacza, że nie powodują niedozwolonego debetu i dodatkowo
    zawieszenie nie jest oprocentowane :)

    > KJ
    d_v_d

  • 3. Data: 2006-08-05 07:20:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 5 Aug 2006 00:02:04 -0700,
    osoba podpisana: d_v_d <d...@v...pl>
    napisała:
    [..]

    > Po zmianach już tak nie jest. Opłaty/prowizje ulegają zawieszeniu,
    > co oznacza, że nie powodują niedozwolonego debetu i dodatkowo
    > zawieszenie nie jest oprocentowane :)

    Może się mylę, ale chyba nigdzie się tym nie pochwalili ?
    A wiadomo, dlaczego zrobili się tacy łaskawi ?
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein