  • 1. Data: 2006-08-04 05:49:47
    Temat: Czy jest taki bank ?
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    Czy jest taki bank, który liczy dochód
    (do zdolności kredytowej oczywiscie)
    z 1ha przeliczeniowego tak jak ośrodek pomocy społecznej = 135 zł ???

    Pozdrawiam
    zch

  • 2. Data: 2006-08-04 16:49:56
    Temat: Re: Czy jest taki bank ?
    Od: "krzysztofc" <kszysztofcUSUŃ@wp.pl>

    > Czy jest taki bank, który liczy dochód
    > (do zdolności kredytowej oczywiscie)
    > z 1ha przeliczeniowego tak jak ośrodek pomocy społecznej = 135 zł ???

    SKOK Stefczyka liczy ok 1600pln z ha przeliczeniowego
    Spróbuj tam.
    Pozdrawiam

    Krzysiek

  • 3. Data: 2006-08-04 20:12:59
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    krzysztofc napisał(a):

    > SKOK Stefczyka liczy ok 1600pln z ha przeliczeniowego
    > Spróbuj tam.

    Herr Jesus! Tyle to chyba nie, co najwyżej kilkaset - ale może się mylę.

    Warto, BTW oszacować "skokowo" p. Leppera Andrzeja - miałby wtedy ze
    swego gospodarstwa c.a. z kilkadziesiąt tysięcy - a z oświadczenia
    majątkowego wynika, że "wyciska" jedynie kilka tysięcy rocznie.

    Pzdr: Witek

  • 4. Data: 2006-08-04 20:51:24
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Herr Jesus! Tyle to chyba nie, co najwyżej kilkaset - ale może się mylę.

    135 to miesiecznie pewno, a 1600 rocznie

  • 5. Data: 2006-08-05 07:12:24
    Od: "krzysztofc" <kszysztofcUSUŃ@wp.pl>

    > Herr Jesus! Tyle to chyba nie, co najwyżej kilkaset - ale może się mylę.

    Sprawdziłem: liczą 1626pln rocznie*
    * podstawa prawna: Obwieszczenie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z
    dnia 28 października 2005 r. w sprawie wysokości przeciętnego dochodu z
    pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego w 2004
    r. "Na podstawie art.18 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym
    (Dz. U. z 1993 r. Nr 94, poz. 431, z późniejszymi zm.) ogłasza się, iż
    przeciętny dochód z pracy w indywidualnych gospodarstwach rolnych z 1 ha
    przeliczeniowego wynosił w 2004 r. 1.626 zł"

    Krzysiek

  • 6. Data: 2006-08-05 07:26:59
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    krzysztofc napisał(a):

> [...]
    > ogłasza się, iż przeciętny dochód z pracy w indywidualnych
    > gospodarstwach rolnych z 1 ha przeliczeniowego wynosił w 2004 r. 1.626 zł"

    Jest OK, myślałem, że miesięcznie - bo pamiętam, że parę lat temu za 4-5
    hektarów wyliczano kilkaset złotych miesięcznie.

    Odpowiada to podanej przez Ciebie liczbie:

    1626,- /12 m-cy * 5 ha = 677,- zł z pięciohektarowego gospodarstwa
    miesięcznie.

    Pzdr: Witek