  • 1. Data: 2007-04-12 07:39:15
    Temat: Re: konto dolarowe w KB
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    a...@n...pl wrote:
    > Witam,
    > chcę założyc konto dolarowe w Kredyt Banku (~15.000) co o tym sądzicie na
    > temat tej koncepcji i samego banku?

    O koncie nic nie wiem a o samym banku to tyle, ze na pewno nie jest
    tani, ale tez nic wielkiego znowu nie oferuje. Wedlug mnie mozna znalezc
    lepsze i tansze oferty.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-04-12 07:42:48
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    <a...@n...pl> napisał(a):
    > Witam,
    > chcę założyc konto dolarowe w Kredyt Banku (~15.000) co o tym sądzicie na
    >
    > temat tej koncepcji i samego banku?
    > Pozdr. Jan

    bank jest drogi a koncepcja dość średnia, bo nie bardzo opłaca się
    oszczędzać w USD, kurs coraz niższy a oprocentowanie depozytów mizerne...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-04-12 07:55:51
    Temat: konto dolarowe w KB
    Od: <a...@n...pl>

    Witam,

  • 4. Data: 2007-04-12 16:01:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > bank jest drogi a koncepcja dość średnia, bo nie bardzo opłaca się
    > oszczędzać w USD, kurs coraz niższy a oprocentowanie depozytów mizerne...

    Z kursem roznie moze byc, a co sie tyczy orocentowania to jest ono wysokie
    tylko trzeba wybierac banki, ktore oferuja rynkowe stawki dla USD lub lokaty
    negocjowalne. Wiekszosc bankow pokazuje mizerne podstawowe stawki %, bo nie
    chce placic za depozyty, ktore i tak u nich leza. Stopa % w USA jest 5,25%,
    LIBOR-12M- ok 5,30%, a w Polsce 4%, i WIBOR-12M-ok 4,6%. Takze nie
    rozpowszechnialbym informacji na temat zlego oprocentowania USD.

  • 5. Data: 2007-04-12 21:47:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > chce placic za depozyty, ktore i tak u nich leza. Stopa % w USA jest 5,25%,
    > LIBOR-12M- ok 5,30%, a w Polsce 4%, i WIBOR-12M-ok 4,6%.

    no to moze jakies przyklady bankow, ktore oferuja takie warunki w USD

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-04-13 14:21:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > no to moze jakies przyklady bankow, ktore oferuja takie warunki w USD

    Getinbank, niezle lokaty standardowe, negocjowalne od 10tys. jeszcze troche
    lepiej oproc.
    Lokaty negocjowalne znajdziesz w wiekszosci bankow, przewaznie od kwot 20
    lub 25tys -PKOBP, BGK.
    Stawki dla lokat troche nizsze od LIBOR, ale ich poziom przy lok. na kilka
    miesiecy to 4,5-5%, dokladne informacje mozna uzyskac na dany dzien w
    okreslonym banku (zalezy to od ksztaltowania sie LIBOR).