    From: "ksdrs" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto do dzialalnosci
    Date: Tue, 1 Sep 2009 09:14:31 +0200

    Witam

    Do tej pory bylem klientem mBanku ze wzgledu na to ze spora liczba moich
    klientow (allegro) ma tam konto. Mam tam takze kredyt odnawialny ktory
    czasami jest mi niezbedny (10 000). Troche boli mnie to ze za
    niewykorzystany kredyt pobierane sa oplaty. Mozecie polecic jakis sensowny
    bank w ktorym nie beda zdzierac za cos czego nie wykorzystuje?
    Potrzebuje jednoczesnie maksymalnie zautomatyzowac obsluge klienta i
    polaczyc moje narzedzie sprzedazy z mechanizmem sprawdzajacym wplaty. Do tej
    pory recznie exportowalem z mBanku liste transakcji i wczytywalem dane do
    narzedzia. Czy jakas platforma bankowa umozliwia dostep do historii rachunku
    zewnetrznym skryptom?

    ksdrs