  • 1. Data: 2009-04-06 19:27:52
    Temat: Drobny szkopuł...
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    DJ już trzeci dzień walczy z SMA100 na świecach dziennych... a to w tej
    formacji jest bardzo silny opór... jak nie dadzą rady sforsowac setki, to może
    się zrobic bardzo nieprzyjemnie dla byków...

  • 2. Data: 2009-04-06 20:18:49
    Temat: Re: Drobny szkopuł...
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    A ja wszystko widzę tak jak na tym obrazku
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/dj4viper.p
    ng

    DJ

  • 3. Data: 2009-04-06 20:38:25
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może
    > się zrobic bardzo nieprzyjemnie dla byków...

    Miej jaja i dokup

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-04-06 20:40:35
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > A ja wszystko widzę tak jak na tym obrazku
    > http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/dj4viper.p
    ng

    > DJ

    jesteś chyba większym optymistą niże Ben... :))) ja na indeksy patrzę jedynie z
    pozycji kibica, interesują mnie jedynie o tyle, że mają jakiś wpływ na
    waluty... ale gdybym miał longa na DJ to po dzisiejszej sesji czułbym spory
    dyskomfort i niepokój... bo tak na moje wojtusiowe oko, jeżeli jutro będzie
    spadkowa sesja, to pojutrze może już byc panika...

  • 5. Data: 2009-04-06 20:45:24
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Jak ma być panika, to niech trwa jak najdłużej. Panika, krach, armagedon,
    wszystko byle nie (odpukać) konsolidacja.
    DJ

  • 6. Data: 2009-04-06 20:49:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    wiadomości news:grdpbs$4hc$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Miej jaja i dokup

    To jest rekomendacja czy żart?

    --
    marfi

  • 7. Data: 2009-04-06 21:02:58
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:grdpbs$4hc$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > To jest rekomendacja czy żart?

    Janek przeżywa każdy odjazd nie w tym kierunku i sypie ostro bezsensowny
    mailing w związku z powyższym.
    Większość to przechodzi na pewnym etapie.
    Powoli staje się trollem do KF.
    :)

    Werbiński, przecież pisałeś, że pogoniłes walory (w dołku).
    Tu pytam za marfim, o co Ci tera biega?

  • 8. Data: 2009-04-06 21:42:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > będzie
    > spadkowa sesja, to pojutrze może już byc panika...

    IMO jeszcze jest margines up i po dzisiejszej sesji tym bardziej.
    http://ifutures.pl/post13011.html#p13011

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-04-06 21:57:32
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > IMO jeszcze jest margines up i po dzisiejszej sesji tym bardziej.
    > http://ifutures.pl/post13011.html#p13011
    >
    > Pozdrawiam

    jak przebiją SMA100 to przypuszczalnie pójdą bardzo wysoko... ale powinni to
    zrobic bardzo zdecydowanie na dzisiejszej sesji, a tymczasem zapachniało
    padliną... zaczynam podejrzewac że to już był łabędzi śpiew byków, he he,
    nieźle to brzmi, a od jutra wszyscy sobie przpomną, że przecież jestśmy w
    trendzie spadkowym...

  • 10. Data: 2009-04-06 22:12:31
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

> [...]
    > nieźle to brzmi, a od jutra wszyscy sobie przpomną, że przecież jestśmy w

    Że jesteśmy w trendzie spadkowym wszyscy sa przekonani ale chyba równiez
    są tym zmęczeni - popatrz na wyniki sprzedaży gazet - ludzie wolą czytać o
    tym jak Czesiek zabił siekierką tesciową z powodów bliżej nieokreślonych niż
    o wpływie "toksycznych aktywów" na życie i twórczość Wałęsy, Tuska,
    Kaczyńskiego czy innych kumpli robiących show w TV...

    --
    marfi