  • 1. Data: 2003-01-09 09:31:26
    Temat: [Multibank] Zmiana daty cyklu rozliczniowego karty kredytowej.
    Od: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>

    Walczylem dlugo i bezskutecznie z Multibankiem w sprawie zmiany daty pocztaku
    cyklu rozliczenowego karty visa credit (aby dopasowac automatyczna date splaty
    zadluzenia do pensji). Telefonowala do mnie nawet pani z centrali twierdzac,
    ze jest to absolutnie ale to absolutnie niemozliwe. Tymczasem dzisiaj
    zajzalem do tabeli oplat PKO BP i voila: "za zmianę daty cyklu rozliczeniowego
    srebrnej karty kredytowej - 10 zl". I po co ja sie glupi przenosilem z PKO BP
    do Multibanku...

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 2. Data: 2003-01-09 10:29:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl> napisał

    > Tymczasem dzisiaj
    > zajzalem do tabeli oplat PKO BP i voila: "za zmianę daty cyklu rozliczeniowego
    > srebrnej karty kredytowej - 10 zl".

    W citi tez mozna ;-P I to (chyba) za free, tyle ze zmiany mozna dokonac tylko
    raz w roku.

    > I po co ja sie glupi przenosilem z PKO BP
    > do Multibanku...

    ;-)))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 3. Data: 2003-01-09 10:41:51
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > srebrnej karty kredytowej - 10 zl". I po co ja sie glupi przenosilem z
    PKO BP
    > do Multibanku...

    No to fatalnie... ;-P
    Rozumiem, że to główna cecha kredytówki dla Ciebie? ;-)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-01-09 10:47:20
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > No to fatalnie... ;-P
    > Rozumiem, że to główna cecha kredytówki dla Ciebie? ;-)

    Akurat termin platnosci moze byc najistotniejszym parametrem...Zakladajac
    inteligentne korzystanie z karty, oczywiscie. Bo jezeli tzw. pracownik
    najemny dostaje "cos" pierwszego kazdego miesiaca, niezbyt przyjemna jest
    koniecznosc splaty np. 25
    :-(

    M.

  • 5. Data: 2003-01-09 11:06:30
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> wrote in message
> [...]
    > inteligentne korzystanie z karty, oczywiscie. Bo jezeli tzw. pracownik
    > najemny dostaje "cos" pierwszego kazdego miesiaca, niezbyt przyjemna jest

    Piszemy o ZMIANIE Maćku. Podczas wyrabiania karty kredytowej MultiBanku
    można wybrać sobie dzień generowania wyciągu - i trzeba to zrobić świadomie.
    Oczywiście, że brak możliwości zmiany jest jakimś utrudnieniem (i z
    pewnością taka możliwość się pojawi), ale jeśli takie kryterium powoduje, że
    autor pytania żałuje, że nie wybrał karty PKO BP to... pozdrowienia dla
    autora :-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2003-01-09 12:01:32
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 9 Jan 2003 11:47:20 +0100 "Maciej Bebenek"
    <m...@U...TO.komorka.org> wrote:

> [...]
    > inteligentne korzystanie z karty, oczywiscie. Bo jezeli tzw. pracownik
    > najemny dostaje "cos" pierwszego kazdego miesiaca, niezbyt przyjemna jest

    Sorki, ale jak dostajesz pierwszego, i chcialbys miec auto-splate np.
    czwartego, to chyba nie ma problemu, zeby przekisic kaske do 25? Tylko
    trzeba jej w tzw. miedzyczasie nie wydac :-)

    Szymon

  • 7. Data: 2003-01-09 15:20:44
    Od: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał(a):

    > Piszemy o ZMIANIE Maćku. Podczas wyrabiania karty kredytowej MultiBanku
    > można wybrać sobie dzień generowania wyciągu - i trzeba to zrobić świadomie.

    Date mozna rzeczywiscie wybrac swiadomie, ale potem nieuswiadomiony
    pracodawca (lub pracodawca nowy) moze zlosliwie zmienic nam date wyplacania
    pensji. Czego Multibank nie bierze pod uwage mimo, ze przecierz jego
    macierzysty BRE juz zwolnil tyle osob i na pewno zwolni wkrotce nowe. A z
    tego co wiem (prawie) wszyscy maja karty kredytowe Multibanku. Oj biedni nie
    wiedza co sobie uczynili blokujac mozliwosc zmiany daty ;-)

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 8. Data: 2003-01-09 16:35:31
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Date mozna rzeczywiscie wybrac swiadomie, ale potem nieuswiadomiony
    > pracodawca (lub pracodawca nowy) moze zlosliwie zmienic nam date
    wyplacania
    > pensji.

    Tia...

    > Czego Multibank nie bierze pod uwage

    Nie - czegoś takiego to chyba nikt o zdrowych zmysłach nie bierze pod uwagę.
    Zmianę daty wypłaty w związku ze zmianą pracy, może nawet jakąś
    restrukturyzacją w firmie, ale złośliwa zmiana daty wypłaty???

    > mimo, ze przecierz jego
    > macierzysty BRE juz zwolnil tyle osob i na pewno zwolni wkrotce nowe.

    Baaa, pewnie będzie zwalniał w nieskończoność - tylko co w tym dziwnego?

    > A z
    > tego co wiem (prawie) wszyscy maja karty kredytowe Multibanku.

    No to bardzo mało wiesz.

    > Oj biedni nie
    > wiedza co sobie uczynili blokujac mozliwosc zmiany daty ;-)

    Myślę, że tam już straaaaasznie płaczą ;-)

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2003-01-09 16:56:59
    Od: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> napisał(a):

    > Nie - czegoś takiego to chyba nikt o zdrowych zmysłach nie bierze pod uwagę.

    Naprawde nie bierzesz pod uwage zmiany pracy? Wspolczuje (pracodawcy :-)))...

    Bo jesli (nie) wiesz, to rozne instytucje wyplacaja pensje w roznych
    terminach.

    > Baaa, pewnie będzie zwalniał w nieskończoność - tylko co w tym dziwnego?

    Nie wiedzialem, ze w BRE maja nieskonczenie wielu pracownikow? Skad w takim
    razie bezrobocie w naszym pieknym kraju?

    > No to bardzo mało wiesz.

    No wiesz, nie wszyscy wiedza (prawie) wszystko ;-)

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 10. Data: 2003-01-10 11:07:12
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Naprawde nie bierzesz pod uwage zmiany pracy? Wspolczuje (pracodawcy
    :-)))...

    <cite>
    Zmianę daty wypłaty w związku ze zmianą pracy, może nawet jakąś
    restrukturyzacją w firmie, ale złośliwa zmiana daty wypłaty???
    </cite>

    PLONK, EOT
    K. Kowalski