  • 11. Data: 2003-11-08 11:54:59
    Temat: Re: kochane PKP i karty
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Sat, 8 Nov 2003 11:02:17 +0100, "iq" <i...@i...pl> wrote:

    >aha
    >na slipie sa 4 ostatnie cyfry

    Dla Ciebie, żebys się nie czepiał.
    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2003-11-08 11:56:46
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 8 Nov 2003 11:02:17 +0100, iq <i...@i...pl> napisał:

    > aha
    > na slipie sa 4 ostatnie cyfry

    Jak rozwniez 12 pozostalych + data waznosci

    M.

    PS. Czasami - choc nie u nas - znajduje sie tam rowniez imie i nazwisko
    posiadacza :-)

  • 13. Data: 2003-11-08 11:59:13
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "iq" <i...@i...pl> napisał w wiadomości

    > aha
    > na slipie sa 4 ostatnie cyfry

    Nie bawiłem się nigdy terminalami, ale obstawiam, że i tak mają dostęp do
    numeru karty. Czy to przez terminal, czy później - podczas rozliczeń. Ale to
    tylko moje przypuszczenia.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 14. Data: 2003-11-08 11:59:36
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > no to po co to robią?

    ABJW
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-11-08 12:41:40
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > PS Czy ktoś reaguje tak samo alergicznie na samolotowe żarcie jak ja? Do
    > teraz przechodzi mi apetyt jak sobie przypomnę co serwowała ostatnio na
    > ciepło Lufthansa, gdy leciałem w lipcu do i z Lizbony... Się zastanawiam czy
    > komukolwiek może to smakować. :-) To już wolę zwykłe kanapki, które dają na
    > krótszych rejsach... :-)

    Wszystko zalezy od konkretnych linii (albo dokladniej firmy cateringowej
    obslugujacej dana linie). Ze wszystkich jakimi miale okazje leciec absolutnie
    najgorsze zarcie serwuje Lufthansa, wlasciwie jest bezkonkurencyjna :-)
    Zarowno LOT, SAS, KLM, Delta, AA serwuja przyzwoite jedzonko :-)

    No i w Delcie sa ta wspaniale orzeszki ze slawna instrukcja obslugi:
    1. Open the bag. 2. Eat peanuts. :-))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2003-11-08 14:49:05
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > PS. Czasami - choc nie u nas - znajduje sie tam rowniez imie
    > i nazwisko
    > posiadacza :-)

    Bywalo tak i u nas w BZWBK ale chyba przeprogramowali POSy bo już od
    jakiegos czasu nie spotkalem się z ta informacja na slipie.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 17. Data: 2003-11-08 20:04:05
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    iq <i...@i...pl> wrote:

    > no to po co to robią?

    Np. żeby do rekordu oznaczającego pojedynczą transakcję dopisać konkretny
    numer karty, którą dokonano płatności - przydatne w razie reklamacji,
    zwrotów itp. i nie trzeba szukać w slipach.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 18. Data: 2003-11-09 11:53:03
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik o...@W...onet.pl napisał:
    > Witam!
    >
    > Powiedzcie mi czy PKP ma prawo zadac od klienta "paragonu" przy checi zwrotu
    > biletu oplaconego karta??

    O ile dobrze pamiętam celem tej procedury jest utrudnienie
    wykorzystywania kas biletowych jako "bankomatu z prowizją 10%" przez
    złodziei kart. Jest możliwy zwrot bez karty tylko nie robią tego od
    ręki, trwa to trochę (może nawet dwa tygodnie...).

    Tomek

  • 19. Data: 2003-11-09 13:29:48
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kulka <r...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > złodziei kart. Jest możliwy zwrot bez karty tylko nie robią tego od
    > ręki, trwa to trochę (może nawet dwa tygodnie...).

    Ale nie chodzi o wyplate gotowki wcale! Karta jest, niech robia zwrot
    na karte. Tylko ze oni chca jeszcze kwitka...

    MJ

  • 20. Data: 2003-11-09 13:43:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ale nie chodzi o wyplate gotowki wcale! Karta jest, niech robia zwrot
    > na karte. Tylko ze oni chca jeszcze kwitka...

    Porownanie czy zwrot jest robiony na ta sama karte a nie np na debetowke -
    jedyne sensowne rozwiazanie dla mnie, jesli chodzi o konieczkosc
    przedstawienia slipu.

    --
    JaKi