  • 1. Data: 2003-11-07 23:00:50
    Temat: Rachunki płacone kartą debetową/obciążeniową/kredytową
    Od: "mookie" <m...@W...pl>

    Chciałbym zaprosić do dyskusji na temat firm, które przyjmują opłaty za
    rachunki kartą ( bez możliwości nowych wynalazków citka czy bph pbk o
    przelewaniu z karty ).

    Ja wiem o:
    Idea ( w salonie firmowym w kasie), Plus GSM ( telefonicznie lub przez www ),
    Era GSM ( w salonie firmowym w kasie ), TP SA w Warszawie ( 1 punkt gdzie maja
    terminal w kasie ).

    Czy ktoś próbował np robić zakupy w supermarkiecie, gdzie jest punkt
    mojerachunki i zapłacić za całość karta? Czy by to przeszło ?

    Interesuje mnie szczególnie tpsa i stoen.

  • 2. Data: 2003-11-07 23:09:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "mookie" <m...@W...pl> wrote in message

    > Czy ktoś próbował np robić zakupy w supermarkiecie, gdzie jest punkt
    > mojerachunki i zapłacić za całość karta? Czy by to przeszło ?

    http://www.mojerachunki.pl/dzialanie.html

    Maciej

  • 3. Data: 2003-11-07 23:15:26
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    mookie <m...@W...pl> napisał(a):

    > Chciałbym zaprosić do dyskusji na temat firm, które przyjmują opłaty za
    > rachunki kartą ( bez możliwości nowych wynalazków citka czy bph pbk o
> [...]

    Idea - faks na formularzu ze strony. Działa i chwalę sobie.

    Stoen - nie polecam. A w każdym razie w przypadku mojego inkasenta,
    który "estymuje" sobie tyko znanym algorytmem wskazania moich liczników.

    Miłego wieczoru
    Tomek