eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiklopoty z IVR / call-center w mBanku › Re: klopoty z IVR / call-center w mBanku
  • Data: 2004-05-12 23:15:25
    Temat: Re: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PiotR <p...@p...com> wrote:
    > zjawisko zawsze jest takie same. Dochodze zatem do wniosku ze albo
    > konsultantom mBanku
    > placa za ilosc polaczen i wtedy czesc polaczen "olewaja" - dzwonia a
    > potem po chwili
    > sie rozlaczaja

    W dużych, nowoczesnych cc połączenia wychodzące wykonuje automat. Automat
    dzwoni, klient się zgłasza, konsultant kończy rozmowę. To bardzo
    prawdopodobne.

    > albo mBank ma cos skopane z IVR lub swoim call-center.

    Też bym się nie zdziwił ;)

    > czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Nie miałem tam nigdy konta. Miałem w Multibanku i starczy - nigdy więcej.


    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1