eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiklopoty z IVR / call-center w mBanku › klopoty z IVR / call-center w mBanku
  • Data: 2004-05-12 09:55:14
    Temat: klopoty z IVR / call-center w mBanku
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam

    czy komus zdarzaly sie sytuacje kiedy podczas oddzwaniania z mBanku
    nie mozna bylo rozmawiac - tzn. po odebraniu telefonu bylo slychac przez
    sekunde, dwie
    jakies szumy w sluchawce i zaraz koniec polaczenia ?
    w moim przypadku majac ponad 3 lata konto w mBanku wystepuje tak
    prawie w 50 %
    najpierw mBanku oddzwanial na moj telefon stacjonarny i byl to jakis polski
    Elektron a potem Cyfral. Myslalem ze to wina aparatu telefonicznego.
    Potem mialem bezprzewodowago Siemensa i sytuacja znowu sie
    powtarzala - zaczalem wtedy obwiniac centralke telefoniczna TPSA.
    Potem zarejestrowalem w mBanku telefon komórkowy
    najpierw byl to abonamentowy Siemens w Plus GSM a teraz
    Sagem z POP-a. Sytuacja dalej nie ulegla zmianie.
    Niezaleznie czy mBank oddzwania na telefon stacjonarny czy na komorkowy,
    niezaleznie czy w abonamencie czy w pre-paidze, niezaleznie od marki
    telefonu
    zjawisko zawsze jest takie same. Dochodze zatem do wniosku ze albo
    konsultantom mBanku
    placa za ilosc polaczen i wtedy czesc polaczen "olewaja" - dzwonia a potem
    po chwili
    sie rozlaczaja albo mBank ma cos skopane z IVR lub swoim call-center.

    czy ktos mial podobne doswiadczenia?

    Piotr

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1