  • 1. Data: 2006-12-31 12:27:31
    Temat: Konsolidacja kredytów
    Od: "adam .........................." <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    czy jest bank, który robi konsolidację kredytów bez zabezpieczenia hipoteką?
    Mam w połowie spłacone małe kredyty konsumpcyjne /3 i 4 tys./ oraz połowę
    limitu na KK /Cetelem/. Raty łącznie są dość duże, chciałbym zamienić je na
    jedną niższą. Gdzie ewentualnie można przenieść zadłużenie z tej karty na
    inną KK i na jakich warunkach? Szukałem trochę w necie, ale jestem lekko
    zdezorientowany :(
    Mam środki trwałe na zabezpieczenie, warte kilkakrotnie więcej. Ewentualnie -
    pożyczę od osoby prywatnej notarialnie, lub spółka.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-31 12:43:52
    Temat: Re: Konsolidacja kredytów
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > czy jest bank, który robi konsolidację kredytów bez zabezpieczenia
    > hipoteką?

    GE

    Darek

  • 3. Data: 2006-12-31 14:22:32
    Od: "adam .........................." <a...@W...gazeta.pl>

    Darek <n...@p...maila.pl> napisał(a):

    > GE
    >
    > Darek

    Dziękuję za info :)

    Ale nie wiem, jak bank GE do tego podejdzie, bo właśnie w GE mam 2 te
    częściowo spłacone kredyty :(
    Nie pytałem, czy mogliby to skonsolidować...

  • 4. Data: 2006-12-31 17:09:25
    Od: <r...@n...pl>

    oj nie... ge jest zwyklym bankiem udzielajacym kredytow i dodatkowo ma
    dobrych sprzedawcow telefonicznych co zapewne bedzie zwiazane z tym, ze
    zamiast skonsolidowac ci te dwa kredyty + cc dostaniesz trzeci;)
    dobre konsole robi citifinancial, ale jest niebagatelnie drogie!
    w sumie dzisiaj na rynku najtanszy jest polbank, ale jego oferta zalezy
    tylko i wylacznie od kwoty. Im wieksza kwota kredytu tym nizsza cena.
    Cos co moge ci polecic to zawsze mow, ze masz:
    - wyzsze wyksztalcenie,
    - nie masz nikogo na utrzymaniu,
    - nie masz zadnaych zobowiazan z poza bik.
    - nie masz zadnych zadluzen np za mieszkanie itd.,
    - mieszkanie tez masz wlasnosciowe:)
    dlaczego? wszystko dzisiaj wplywa na score a od niego zalezy przeciesz
    cena:) nie ma sie co przyznawac i robic z siebie jelenia, zeby potem placic
    wiecej:)

  • 5. Data: 2007-01-02 10:41:30
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Mam środki trwałe na zabezpieczenie, warte kilkakrotnie więcej. Ewentualnie -
    > pożyczę od osoby prywatnej notarialnie, lub spółka.

    Ostatnio zalatwialem podobny kredyt w Polbanku (kredyt bezpieczny lub na
    miare). Idz do Polbanku, lub zadzwon ;-) tam Ci wszystko powiedza.. :)