  • 1. Data: 2002-02-26 11:48:11
    Temat: BGZ mnie olewa...
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Probuje od nich wydusic regulamin prowadzenia rachunkow Integrum. Niby zadna
    wielka sprawa, ale w oddziale nie mieli, pracownik mnie oszukal ze jest na www
    (albo zle szukalem, albo nie ma), a maile poczta wewnetrzna pozostaja bez
    odpowiedzi :-((

    Moze ktos moglby mi to podrzucic na priv albo podpowiedziec, jak molocha zmusic
    do ujawnienia regulaminu?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 2. Data: 2002-02-26 11:59:29
    Temat: Re: BGZ mnie olewa...
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    > Probuje od nich wydusic regulamin prowadzenia rachunkow Integrum.

    na stronie
    https://www.integrum.pl/cgi-bin/inetcgi.exe/integrum
    /scripts/integrum.jsp
    masz po lewej informacje a tam pierwszy punkt to regulaminy
    Swoja droga to dziwne ze milcza bo mi zawsze odpowiadali ;-)
    *** blad ***