  • 1. Data: 2002-02-26 11:45:02
    Temat: Re: BZWBKKarta platnicza
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zalozylem konto w bzwbk jakies 2 tyg temu ,w zeszly czwartek otrzymalem
    > koperte z pinami do karty platniczej, czy moze jest ktos kto ma konto w
    tym
    > banku odpowie mi kiedy otrzymam karte????
    > dzieki i pozdrawiam ac

    A sprawdz w placowce czy jej tam nie ma. Bo u nich to roznie :)
    Bo w sumie to najpierw karta powinna przyjsc..

  • 3. Data: 2002-02-26 11:57:57
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > tym
    >
    > A sprawdz w placowce czy jej tam nie ma. Bo u nich to roznie :)
    > Bo w sumie to najpierw karta powinna przyjsc..

    -akurat! Karta jest zazwyczaj w placówce -ponieważ u nich taki zwyczaj, że
    się odbiera osobiście (należy przynieść oczywiście do placówki przysłane do
    domu kody PIN) -znam to z własnego doświadczenia. Najśmieszniej wyglądało
    szukanie przez dysponenta mojej karty: otworzył szufladę i wyciągnął pomiętą
    torbę foliową z kartami -nic by w tym śmiesznego nie było ale okazało się,
    że karty Visa, Maestro, MasterCard i inne są wymieszane i trochę mu zeszło
    zanim znalazł moją. :)))
    Pozdrawiam Wall.

  • 4. Data: 2002-02-26 12:03:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > -akurat! Karta jest zazwyczaj w placówce -ponieważ u nich taki zwyczaj, że

    No widzisz. W moim przypadku - dodatkowej karty tak bylo, ale mojego kolegi,
    ktory zakladal konto jakos 3-4 miesiace temu - karta i PIN przyszly do
    domu - no i co na to powiesz? :)

  • 5. Data: 2002-02-26 12:04:18
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Ciuras" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > banku odpowie mi kiedy otrzymam karte????

    Skoro PIN przyszedl do domu to znaczy ze karta czeka na odbior w oddziale.
    Nic mi nie wiadomo by do odbioru byly potrzebne PINy, raczej dowod osobisty.

    AO

  • 6. Data: 2002-02-26 12:12:50
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    > No widzisz. W moim przypadku - dodatkowej karty tak bylo, ale mojego
    kolegi,
    > ktory zakladal konto jakos 3-4 miesiace temu - karta i PIN przyszly do
    > domu - no i co na to powiesz? :)
    ========================
    -a co mogę powiedzieć? Z doświadczenia z BZ wiem, że jeśli o obsługę
    indywidualną byli zawsze nieprzewidywalni: jednym wysyłali /ja nie byłem tym
    szczęśliwcem :((/, a drugim nie i musieli drałować do placówki co i mnie
    spotkało :((. Najciekawsza sprawa wygląda w Centali BZ jeśli chodzi o
    obsługę klientów indywidualnych. Ten kto tego nie przeżył niech się cieszy.
    Ja w każdym bądź razie uciekłem po półtora miesiącu :((.
    Wall.

  • 7. Data: 2002-02-26 15:26:36
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur O." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Skoro PIN przyszedl do domu to znaczy ze karta czeka na odbior w oddziale.
    > Nic mi nie wiadomo by do odbioru byly potrzebne PINy, raczej dowod
    osobisty.

    Alez myslisz sie ;-) w BZ dawnym aby sobie odebrac karte trzeba bylo machnac
    niedysponentce koperta z PINem przed oczami i dopiero mogles stac sie
    uzytkownikiem tego cuda.. :-)Zreszta o ile sobie przypominam to taki zapis
    jest na wniosku o wydanie karty.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-02-26 22:51:46
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    to jest twoja sprawa czy dostałeś PIN i dysponentka nie ma prawa żądać od
    ciebie pokazania koperty z PINem. Jeśli nie będziesz miał pinu to nic nie
    wybierzesz w bankomacie a wyrobienie nowego PINu po odbiorze karty jest na
    koszt właściciela karty
    A jeśli chodzi o wysyłanie karty do domu to z tego co wiem to BZWBK robi tak
    z niektórymi kartami ale tylko na wniosek posiadacza karty za dodatkową
    opłatą (wysyłka kurierem za 25 zł)

    Grześ

  • 9. Data: 2002-02-27 10:58:16
    Od: "Jarek N." <j...@i...edu.pl>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl.spam> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > z niektórymi kartami ale tylko na wniosek posiadacza karty za dodatkową

    ja dostałem pocztą
    - bez wniosku
    - bez dodatkowych opłat
    - bez problemu :-)
    Jarek

  • 10. Data: 2002-02-27 13:50:28
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > wybierzesz w bankomacie a wyrobienie nowego PINu po odbiorze karty jest na

    nie mowilem ze masz jej pokazac PIN - wystarczy jej machnac przed oczami ze
    owa koperte posiadasz ;-)

    --
    JaKi