  • 1. Data: 2002-02-26 10:28:44
    Temat: W którym banku dostanę kartę od razu?
    Od: "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>

    Chodzi mi o to aby nic do mnie nie przychodziło pocztą.
    Nie chcę aby ktoś wiedział że mam nowe konto.
    Czy jest taka możliwość? Gdzie dostanę kartę do bankomatu
    od razu przy otwarciu konta, a nie za kilka dni dopiero?
    Słyszałem, że w Milenium jest coś takiego, ale czy może to
    ktoś potwierdzić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-26 10:34:15
    Temat: Re: W którym banku dostanę kartę od razu?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > od razu przy otwarciu konta, a nie za kilka dni dopiero?
    > Słyszałem, że w Milenium jest coś takiego, ale czy może to

    Citi albo zanznaczasz w Marmurku ze odbierasz w oddziale

  • 3. Data: 2002-02-26 11:42:34
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Citi albo zanznaczasz w Marmurku ze odbierasz w oddziale

    Albo w każdym normalnym banku ustawiasz adres do korespondencji na oddział - co
    w sumie na jedno wychodzi.
    W Millenniumie (przynajmniej kiedyś) kartę można było odebrać tylko w odziale,
    ale wyciągi przychodziły normalną pocztą. Embossery na miejscu miał chyba tylko
    s.p. Handlobank...

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 4. Data: 2002-02-26 12:04:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Tobas" <t...@N...plusnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od razu przy otwarciu konta, a nie za kilka dni dopiero?
    > Słyszałem, że w Milenium jest coś takiego, ale czy może to

    VE w Millennium dostaniesz po dwoch dniach. Odbior w oddziale.
    Wyciagi mozesz odbierac w oddziale, wiec do domu ci nie beda przychodzily.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-02-28 13:07:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Feb 2002 11:28:44 +0100, "Tobas" <t...@N...plusnet.pl>
    wrote:

> [...]
    >od razu przy otwarciu konta, a nie za kilka dni dopiero?
    >Słyszałem, że w Milenium jest coś takiego, ale czy może to

    ING Bank Śląski...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)