  • 1. Data: 2004-07-27 13:36:20
    Temat: karta wypukła dla studenta
    Od: "JK" <n...@s...pl>

    czy ktorys z bankow "marmurkowych" oferuje moze wypukle karty platnicze w
    polaczeniu z tanim studenckim RORem?

  • 2. Data: 2004-07-27 13:41:29
    Temat: Re: karta wypukła dla studenta
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "JK" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktorys z bankow "marmurkowych" oferuje moze wypukle karty platnicze w
    > polaczeniu z tanim studenckim RORem?

    zaloz sobie VC w Pekao

    D.

  • 3. Data: 2004-07-27 13:47:39
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:
    > zaloz sobie VC w Pekao

    Tos mu doradzil ;)
    Proponuje MultiBank, Kredyt Bank, BZ WBK

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 4. Data: 2004-07-27 14:14:13
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ce5meh$b2s$1@news.onet.pl...

    > Tos mu doradzil ;)
    > Proponuje MultiBank, Kredyt Bank, BZ WBK

    ale tam karty sa drozsze...

    D.

  • 5. Data: 2004-07-27 14:18:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:
    > ale tam karty sa drozsze...

    ?!?
    MultiBank - VC - 25 zl
    BZ WBK - VC - 40 zl
    Pekao (chargowki) - po 65 zl

    I popatrz przy okazji na utrzymanie konta...

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-27 14:27:23
    Od: "JK" <n...@s...pl>

    > MultiBank - VC - 25 zl
    > BZ WBK - VC - 40 zl
    > Pekao (chargowki) - po 65 zl

    oki dzieki za pomoc ale nie zupelnie o to mi chodzilo :)
    mialem na mysli karte wypukla wydawana jako karte podstawowa do rachunku
    (czytaj za darmo;)
    pozdr.

    ps. czy karta charge to to samo co kredytowa?

    i jeszcze jedno pytanie przy okazji... jak oceniacie dostep przez internet w
    kredyt banku, bo demo wyglada calkiem przyzwoicie a jak jest w praktyce?

  • 7. Data: 2004-07-27 14:28:18
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:ce5o8k$jms$1@news.onet.pl...

    > ?!?
    > MultiBank - VC - 25 zl
    > BZ WBK - VC - 40 zl
    > Pekao (chargowki) - po 65 zl
    >
    > I popatrz przy okazji na utrzymanie konta...

    konto do VC Pekao debetowej (40zl) jest za darmo...

    D.

  • 8. Data: 2004-07-27 14:40:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JK <n...@s...pl> wrote:
    > mialem na mysli karte wypukla wydawana jako karte podstawowa do
    > rachunku (czytaj za darmo;)

    Do studenckiego i za darmo.
    Taaaak. Jakies zyczenia jeszcze? ;))
    Zapomnij

    > ps. czy karta charge to to samo co kredytowa?

    nie
    www.karty.pl zobacz

    > i jeszcze jedno pytanie przy okazji... jak oceniacie dostep przez
    > internet w kredyt banku, bo demo wyglada calkiem przyzwoicie a jak
    > jest w praktyce?

    Hmmm - nie iwem jak teraz ale jakis czas temu chodzilo to straaaaasznie
    wooooooolno.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 9. Data: 2004-07-27 21:25:02
    Od: "AruBuru" <a...@r...ats.pl>

    Użytkownik "JK" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktorys z bankow "marmurkowych" oferuje moze wypukle karty platnicze w
    > polaczeniu z tanim studenckim RORem?

    Pekao SA.
    Z Eurokontem Akademickim od niedawna mozna miec Visa Regata. Karta nie jest
    wypukla- ale jak najbardziej kredytowa.
    Visa Regata jest dla studentow w Pekao SA za 19 zl (bez oceniania zdolności
    z ustalonym limitem + kilka innych warunków)

    AruBuru

  • 10. Data: 2004-07-28 06:53:59
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@r...ats.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zdolności
    > z ustalonym limitem + kilka innych warunków)

    Przecież Visa Regata to Electron i jak najbardziej płaska, a autor wątku
    szuka karty wypukłej.

    Pozdrawiam
    Karolina