  • 1. Data: 2004-07-27 11:02:24
    Temat: Pekao24 i PocketPC
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Do Pekao24 nie da się zalogować z platformy PocketPC
    (popularne komputery przenośne typu iPAQ i podobne).

    A dzieje się tak dlatego, bo Internet Explorer w Windows Mobile
    ma jedynie szczątkową obsługę Javascript, a strona Pekao24
    jest cała napasiona Javascriptem i tego nie można zmienić.

    A strona jest cała napasiona Javascriptem i tego nie można
    zmienić pewnie dlatego, że system jest wyklikany (dosłownie?)
    z aplikacji do tworzenia systemów, która automagicznie sieje
    śmieciami jak niegdyś Microsoft FrontPage.

    Szkoda, że taki duży i chyba bogaty bank jak Pekao wybrał
    BroadVision, zamiast zlecić stworzenie dedykowanego systemu.
    AMG sobie wtedy poradziło, Webservice też by sobie teraz
    poradził, tym bardziej że mają już doświadczenie w implementowaniu
    interfejsów na PPC (np. grupazywiec).

    Pekao wybrał BV, pewnie przez pośpiech i niskie koszty.
    A teraz "se ne da" . Taką odpowiedź dostałem z banku
    - że próbowali dostosować intefejs do PocketPC, ale
    się nie udało i że modyfikacja serwisu w tym kierunku
    nie jest już planowana.

    Ku przestrodze innym bankom.

    --
    Tomek
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces:

  • 2. Data: 2004-07-27 13:11:22
    Temat: Re: Pekao24 i PocketPC
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Tomasz Nowak"
    napisał
> [...]
    > - że próbowali dostosować intefejs do PocketPC, ale
    > się nie udało i że modyfikacja serwisu w tym kierunku

    Na przestrogi zapozno serwis mBanku i BZWBK tez nie dziala na pocket pc i
    przebudowa ich serwisow pod katem pocket pc nie jest planowana a szkoda, z
    mbanku napisali mi ze wymagalo by to przebudowe calego systemu natomiast
    BZWBK nie rozpisywal sie nad powodem. Poprostu nie beda wprowadzac
    modyfikacji i tyle.
    Posiadam naszczescie jeszcze konto w inteligo i tu spodkalo mnie mile
    zaskoczenie szystko dziala w 100%. jednym pocieszeniem w mBanku jest to ze
    mTransfer dziala dobrze i za nietkore platnosci mozna placic bez problemu
    funduszami z mBanku.
    Jakub Piaseczny

  • 3. Data: 2004-07-27 22:19:44
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Jakub Piaseczny <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    > zaskoczenie szystko dziala w 100%. jednym pocieszeniem w mBanku jest
    > to ze mTransfer dziala dobrze i za nietkore platnosci mozna placic

    Jako koledze w cierpeniu zdradzę Ci, że chyba znalazłem wyjście
    z sytuacji. http://nfppc.access.co.jp/english/spec.html
    21 dolarów to kosztuje po rabatach. Zalogowałem się z tego
    poprawnie do pekao24, więc na początek nie jest źle.
    Problem teraz jest inny: cwaniaczki ograniczyli user-agenty
    do jedynie słusznych w jedynie słusznych wersjach. W NetFroncie
    jest co prawda opcja ustawienia fałszywego nagłówka user-agent,
    ale tylko w pełnej wersji, w trailu to jest zablokowane. Jeżeli
    wymyślę sposób na obejście tego i ta przeglądarka mi zadziała na
    pekao24, to sprawdzę też na mbanku i dam znać. w BZWBK nie mam
    konta.

  • 4. Data: 2004-07-28 12:21:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    khem - a korzystajac z okazji - ma ktos moze Zaurusa? (na linuchu chodzi? :)