  • 1. Data: 2004-07-27 14:30:55
    Temat: PL LOT a zaplata karta przez internet.
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Mam problem, bardzo bym chciał skorzystać z niskiej ceny biletów na trasie
    krajowej udając sie z Warszawy samolotem do Szczecina. Na stronie PL LOT
    jest opcja rezerwacji biletu przez internet i płacenia za niego karta, nie
    stety w okienku wyboru karty jest: American Express, Master Card i Visa.
    Dodatkowo potrzebny jest kod CVV2/CVC2. Posiadam konto w Mbanku o raz bez
    płatną kartę płatnicza "eKarta" z tego co słyszałem raczej nie można nią
    zapłacić za bilet a tylko ta płatną wypukła. Może ktoś mi wyjaśni jakimi
    kartami mogę jeszcze zapłacić zamawiając bilet przez internet ze strony
    www.lot.pl ? czy zwykła standardowa karta Visa Elektron BPH PBK sie do tego
    nada ?

  • 2. Data: 2004-07-27 14:35:31
    Temat: Re: PL LOT a zaplata karta przez internet.
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Anubis" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapłacić za bilet a tylko ta płatną wypukła. Może ktoś mi wyjaśni jakimi
    > kartami mogę jeszcze zapłacić zamawiając bilet przez internet ze strony

    Jest jeszcze jedna opcja... ja sam posiadam nie aktywne (chwilowo
    zablokowane bo nie potrzebne) konto w CitiBanku, do konta dostałem kartę
    Citicard Maestro (Cirrus), czy ta karta mogę zapłacić za bilet ? bardzo mi
    zależy na tej podróży i chce żebrać informacje:)

  • 3. Data: 2004-07-27 14:54:46
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    Karta "eKarta" nie jest bezplata. Pewnie posiadasz Vise Electron?

    Dowolna "wypukla", karta Visa Electron Inteligo, karta Visa Electron Fortis
    Banku, e-karta (np. mBanku).

    > Jest jeszcze jedna opcja... ja sam posiadam nie aktywne (chwilowo
    > zablokowane bo nie potrzebne) konto w CitiBanku, do konta dostałem kartę
    > Citicard Maestro (Cirrus), czy ta karta mogę zapłacić za bilet ? bardzo mi

    Nie.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2004-07-27 16:47:15
    Od: WG <w...@i...pl>

    Anubis wrote:
    > Posiadam konto w Mbanku o raz bez
    > płatną kartę płatnicza "eKarta" z tego co słyszałem raczej nie można nią
    > zapłacić za bilet a tylko ta płatną wypukła.

    na Ozyrysa i na Apisa :)

    Najpierw sprawdz jaka karte masz,
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/

    jesli masz jedna z eKart Mbanku to ma ona naturalnie 3 cyfrowy kod
    CVV2/CVC2, ktory to dostales na osobnym swistku.
    Taka karta z grubsza rzecz biorac zachowuje sie w internecie jak wypukla
    Visa - pamietac trzeba tylko o tym zeby ja zasilic pieniedzmi...

    Kree! Anubisie

    W.

  • 5. Data: 2004-07-27 17:06:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 27 Jul 2004 16:30:55 +0200, w <ce5p5k$akl$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Anubis"
    <r...@o...pl> napisał(-a):

    > Dodatkowo potrzebny jest kod CVV2/CVC2. Posiadam konto w Mbanku o raz bez
    > płatną kartę płatnicza "eKarta" z tego co słyszałem raczej nie można nią
    > zapłacić za bilet a tylko ta płatną wypukła.

    Masz zwykłego Electrona z mBanku, a tym nie zapłacisz przez net. Jedynym
    Elektronem, którym to zrobisz, jest karta Inteligo. No i karty wypukłe.

  • 6. Data: 2004-07-27 17:33:38
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Użytkownik "WG" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Taka karta z grubsza rzecz biorac zachowuje sie w internecie jak wypukla
    > Visa - pamietac trzeba tylko o tym zeby ja zasilic pieniedzmi...

    nie bardzo sie w tym orientuje ale zadzwonilem aby mi przeslali ta darmowa
    wersje karty "eKarta" slyszalem ze mozna placic tylko ta za ktora sie placi
    25 zl rocznie... w sumie to i tak nie zdaza mi doslac bo wyjezdzam 11
    sierpnia a bilet trzeba 14 dni wczensiej wykupic ;( na razie bez plastiku
    nie zaplace

  • 7. Data: 2004-07-27 18:07:40
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 27 Jul 2004 19:33:38 +0200, w <ce63nc$h0h$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Anubis" <r...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > 25 zl rocznie... w sumie to i tak nie zdaza mi doslac bo wyjezdzam 11
    > sierpnia a bilet trzeba 14 dni wczensiej wykupic ;( na razie bez plastiku

    Poproś kogoś znajomego z taką kartą.

  • 8. Data: 2004-07-28 03:31:57
    Od: "Ebay" <l...@N...tenbit.pl>

    "Anubis" <r...@o...pl> wrote in message
    > Mam problem, bardzo bym chciał skorzystać z niskiej ceny biletów na trasie

    A przelewem sie nie da?

  • 9. Data: 2004-07-28 06:28:48
    Od: "Anubis" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Ebay" <l...@N...tenbit.pl> napisał w wiadomości

    > "Anubis" <r...@o...pl> wrote in message
    >
    > A przelewem sie nie da?

    nie...
    poszukam kogos z znajomych z kompatybilna karta moze ktos mi pomorze.
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-07-29 00:53:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 28 Jul 2004 08:28:48 +0200, na pl.biznes.banki, Anubis w wiadomości
    <news:ce7h4p$fjm$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > nie...
    > poszukam kogos z znajomych z kompatybilna karta moze ktos mi pomorze.
    > Pozdrawiam

    Chyba nie bardzo sie da. Poszukaj w FAQ, tam było (chyba właśnie na
    stronach LOT-u) takie pytanie: "Czy mogę kupić bilet komuś innemu?"
    Odpowiedź była negatywna, bo na lotnisku przed odlotem trzeba sie
    wylegitymować tą samą kartą, którą był płacony przelot.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj