  • 1. Data: 2004-07-27 10:45:21
    Temat: jaka karte kredytowa polecacie do UK
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    jak w temacie

    Slyszalem ze karty Maestro jest ciezko uzyc bo jest malo punktow ktore ja
    akceptuja a VISA jest rozliczana poprzez dolary. Moze jest cos innego.

    Piotrek,

  • 2. Data: 2004-07-27 10:56:21
    Temat: Re: jaka karte kredytowa polecacie do UK
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotrek <p...@b...pl> wrote:
    > Slyszalem ze karty Maestro jest ciezko uzyc bo jest malo punktow
    > ktore ja akceptuja a VISA jest rozliczana poprzez dolary. Moze jest
    > cos innego.

    No przez funty to zadnej karty nie znajdziesz - wiec i tak rybka.
    A VISA coraz czesciej jest rozliczana przez Euro.
    A w jakim banku masz konto?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-27 10:58:48
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    napisał w wiadomości news:ce5cd8$occ$1@news.onet.pl...

    > No przez funty to zadnej karty nie znajdziesz - wiec i tak rybka.
    > A VISA coraz czesciej jest rozliczana przez Euro.
    > A w jakim banku masz konto?

    Witam,

    Niestety CITI i chyba nie zmienie bo wytargalem karte roczna za free i nie
    oplaca mi sie brac gdzie indziej i placic 70pln. Chyba ze moze mi sie
    oplaca.
    Chcialem wziasc karte Visa w Lukasie lub w mBanku ( ta jest rozliczana w
    Euro )

    salut
    Piotrek,

  • 4. Data: 2004-07-27 11:49:36
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > oplaca.
    > Chcialem wziasc karte Visa w Lukasie lub w mBanku ( ta jest rozliczana w

    Visa BZWBK tez jest rozliczana w Euro

    kursor

  • 5. Data: 2004-07-27 12:25:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:ce5cd8$occ$1@news.onet.pl...

    > No przez funty to zadnej karty nie znajdziesz - wiec i tak rybka.

    VC PKO BP charge moze obciazac zalozony tamze rachunek we wskazanej walucie.
    Ewentualnie przeliczenie GBP-PLN jest bezposrednie.
    1% prowizji od wartosci wyciagu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2004-07-27 12:31:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > VC PKO BP charge moze obciazac zalozony tamze rachunek we wskazanej
    > walucie. Ewentualnie przeliczenie GBP-PLN jest bezposrednie.
    > 1% prowizji od wartosci wyciagu.

    A sprawdzal ktos?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 7. Data: 2004-07-27 12:57:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:ce5hvt$f4o$1@news.onet.pl...

    > A sprawdzal ktos?

    Ale co?
    1. kilka lat temu tej karty uzywalem i bylo to w regulaminie.
    2. PKO BP rozrzuca takie ulotki reklamowe (albo ma to w swoim wewnetrznym
    "periodyku") gdzie pokazuje jaki jest schemat rozliczania roznych rodzajow
    kart.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2004-07-27 13:06:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Ale co?

    Znaczy porownywal kursy - z jakiejs innej karty - typu VE Millennium - VC
    PKO BP?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 9. Data: 2004-07-27 13:12:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:ce5k0u$h04$1@news.onet.pl...

    > Znaczy porownywal kursy - z jakiejs innej karty - typu VE Millennium - VC
    > PKO BP?

    W kazdej chwili mozna prownac.
    Sa na stronach PKO BP.

    --