  • 11. Data: 2005-01-09 22:05:19
    Temat: Re: karta prepaid
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak napisał(a):

    > Wybacz, nie doczytalem. Ale w Amazonie i tak nic sie taka nie kupi.

    Próbowałeś osobiście czy tylko słyszałeś?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2005-01-09 22:11:03
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message
    > Próbowałeś osobiście czy tylko słyszałeś?

    Widze, ze nie tylko ja niedokladnie czytam.
    "W odróżnieniu od standardowych kart Visa Electron funkcjonujących na rynku
    polskim, można dokonywać nią płatności także za transakcje internetowe
    realizowane w PLN."
    Amazon nie rozlicza transakcji z PLN. Karta jest tylko krajowa.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 13. Data: 2005-01-09 22:47:44
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak napisał(a):

    > Widze, ze nie tylko ja niedokladnie czytam.

    Wydaje Ci się

> [...]
    > realizowane w PLN."
    > Amazon nie rozlicza transakcji z PLN. Karta jest tylko krajowa.

    Nie wiem jak działa Amazon. Dlatego zadałem pytanie

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*