  • 1. Data: 2005-01-09 15:21:08
    Temat: ubezpieczenie rkedytu
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Czy jesli biore kredyt na 15 lat to koszt ubezpieczenia pomostowego wyniesie
    kilkanascie procent ?

    Jest ono 0,08 % miesiecznie, gdzie znajde kalkulator ktory mi policzy
    automatycznie jego wplyw na koszt kredytu hipotecznego

  • 2. Data: 2005-01-09 16:19:51
    Temat: Re: ubezpieczenie rkedytu
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jest ono 0,08 % miesiecznie, gdzie znajde kalkulator ktory mi policzy
    > automatycznie jego wplyw na koszt kredytu hipotecznego

    Ubezpieczenie płacisz tylko do czasu ustanowienia hipoteki na rzecz banku.
    Trwa to kilka do kilkunastu miesięcy, nie powinno zatem znacząco przekroczyć
    1% wartości kredytu.