  • 1. Data: 2005-01-09 14:26:53
    Temat: BPH i konto a'Vista w USD
    Od: "Pluszaq" <p...@s...pl>

    Pytanie: Czy jesli zaloze to konto w USD to jest mozliwosc podpiecia go pod
    Sez@m ? bo jakos tam nigdzie nie ma ani wniosku ani jakichs widocznych opcji
    odnosnie rachunkow w walutach obcych.

    --
    Pozdrawiam.
    p...@s...pl

  • 2. Data: 2005-01-09 15:04:45
    Temat: Re: BPH i konto a'Vista w USD
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-09 15:26, Użytkownik Pluszaq napisał:

    > Pytanie: Czy jesli zaloze to konto w USD to jest mozliwosc podpiecia go pod
    > Sez@m ? bo jakos tam nigdzie nie ma ani wniosku ani jakichs widocznych opcji
    > odnosnie rachunkow w walutach obcych.

    Jeśli nie masz któregoś z rachunków Sezam, to w/g TOiP nie da się
    (chyba że chodzi CI o to czy po otwarciu dodatkowego rachunku w
    walucie zobaczysz go w sez@mie - wtedy odpowiedź brzmi "tak").

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2005-01-09 15:16:29
    Od: "Pluszaq" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał

    > Jeśli nie masz któregoś z rachunków Sezam, to w/g TOiP nie da się
    > (chyba że chodzi CI o to czy po otwarciu dodatkowego rachunku w
    > walucie zobaczysz go w sez@mie - wtedy odpowiedź brzmi "tak").

    Dzieki - o to mi wlasnie chodzilo - mam rachunek z dostepem internetowym
    Sez@m i chcialbym miec prze internet dostep bierzacy do a'Vista w USD a
    nigdzie w Sez@mie nie ma wnioskow elektronicznych o ten rachunek - troszke
    moze niejasno wczesniej to napisalem.

    I rozumiem ze za a'Vista nie ma dodatkowej oplaty za prowadzenie ?
    ________________
    p...@s...pl

  • 4. Data: 2005-01-09 15:52:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-09 16:16, Użytkownik Pluszaq napisał:

    > nigdzie w Sez@mie nie ma wnioskow elektronicznych o ten rachunek - troszke
    > moze niejasno wczesniej to napisalem.

    On się sam pojawia w "rachunkach" :)

    > I rozumiem ze za a'Vista nie ma dodatkowej oplaty za prowadzenie ?

    Zgodnie z TOiP - bez opłat
    http://www.bph.pl/resources/docs/det/1230pdf.pdf

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2005-01-09 15:58:55
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > moze niejasno wczesniej to napisalem.
    >
    > I rozumiem ze za a'Vista nie ma dodatkowej oplaty za prowadzenie ?

    Przez internet nie masz możliwości otwarcia konta a vista walutowego. Na
    pewno w oddziale , nie pamiętam czy jest opcja przez telefon . Opłata za
    prowadzenie wynosi 5zł/m-c . Za darmo jeżeli masz pakiet srebrny, złoty lub
    inwestor.
    Potem jest już widoczny w internecie

    pozd
    as

  • 6. Data: 2005-01-09 16:13:30
    Od: "Pluszaq" <p...@s...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał

    A co gdy mam Sez@m Student? platne? (pytam bo cos nie moge pobrac TOiP)

    --
    Pozdrawiam.
    p...@s...pl

  • 7. Data: 2005-01-09 16:34:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-01-09 17:13, Użytkownik Pluszaq napisał:
    > A co gdy mam Sez@m Student? platne? (pytam bo cos nie moge pobrac TOiP)

    Tak, 5zł/m-c.

    --
    Marcin Nowakowski