  • 1. Data: 2005-01-09 20:00:51
    Temat: karta prepaid
    Od: "CoheR" <s...@C...pjwstk.edu.pl>

    Który bank oferuje karty przedpłacone do zakupów w internecie?

  • 2. Data: 2005-01-09 20:16:01
    Temat: Re: karta prepaid
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli CoheR
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Który bank oferuje karty przedpłacone do zakupów w internecie?

    Śląski.
    Głowy nie dam czy do płacenia w internecie,
    ale przedpłacone tak.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 3. Data: 2005-01-09 20:19:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:
    > Śląski.
    > Głowy nie dam czy do płacenia w internecie,
    > ale przedpłacone tak.

    To maestro.
    Ale chyba te nowe podarunkowe BZ WBK powinny byc ok i miejmy nadzieje, ze
    wprowadeza wielokrotnego ladowania

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-01-09 20:22:31
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    CoheR napisał(a):

    > Który bank oferuje karty przedpłacone do zakupów w internecie?

    Na przykład WBK http://www.bzwbk.pl/u235/navi/202648

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2005-01-09 20:24:29
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Ale chyba te nowe podarunkowe BZ WBK powinny byc ok i miejmy nadzieje, ze
    > wprowadeza wielokrotnego ladowania

    Właśnie. Czy wiadomo już może coś na temat terminu wprowadzenia tych kart?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2005-01-09 20:57:19
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message
    > Na przykład WBK http://www.bzwbk.pl/u235/navi/202648

    Na pewno mozna nimi placic w necie?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 7. Data: 2005-01-09 21:20:20
    Od: "CoheR" <s...@C...pjwstk.edu.pl>

    > Na pewno mozna nimi placic w necie?

    Acha zapomniałem jeszcze dodać że potrzebne mi jest karta należąca do
    MasterCard, Visa lub Dinners Club.
    A tu mamy Electronkę

  • 8. Data: 2005-01-09 21:21:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak napisał(a):

    > Na pewno mozna nimi placic w necie?

    Czy możesz łaskawie przeczytać to co jest na stronie?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2005-01-09 21:29:03
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    > Czy możesz łaskawie przeczytać to co jest na stronie?

    Wybacz, nie doczytalem. Ale w Amazonie i tak nic sie taka nie kupi.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 10. Data: 2005-01-09 21:47:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@O...fm> wrote in message

    > Śląski.
    > Głowy nie dam czy do płacenia w internecie,
    > ale przedpłacone tak.

    Przedplacone i do transakcji internetowych to na pewno mBank i MultiBank.

    Maciej