  • 1. Data: 2005-01-09 15:19:32
    Temat: Promocja w citi?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Czy w citi jest jakaś promocja bo widzę że wszystkie KK zero zł za
    wydanie/wznowienie/opłatę roczną :> Gdzie haczyk? Na razie poza 6,25 zł /
    m-c za pakiet bezpieczeństwa to nie widze

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2005-01-09 19:55:37
    Temat: Re: Promocja w citi?
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w citi jest jakaś promocja bo widzę że wszystkie KK zero zł za
    > wydanie/wznowienie/opłatę roczną :> Gdzie haczyk? Na razie poza 6,25 zł /
    > m-c za pakiet bezpieczeństwa to nie widze

    Czyli 75 zł rocznie - jakich jeszcze haczyków chcesz więcej/ Mało Ci? ;D

    Pozdr.
    RJCz

  • 3. Data: 2005-01-09 19:57:08
    Od: "Zdzislaw" <z...@w...pl>

    > Czy w citi jest jakaś promocja bo widzę że wszystkie KK zero zł za
    > wydanie/wznowienie/opłatę roczną :> Gdzie haczyk? Na razie poza 6,25 zł /
    > m-c za pakiet bezpieczeństwa to nie widze
    1 rok pewnie za free jak w promocji po roku plac i placz

  • 4. Data: 2005-01-09 21:22:36
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 9 Jan 2005 20:55:37 +0100, Rafał J. Czekała naskrobał(a):

    > "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli 75 zł rocznie - jakich jeszcze haczyków chcesz więcej/ Mało Ci? ;D

    nie 75 rocznie a 6,25 miesięcznie co nie jest to samo a poza tym nie
    słyszałem żeby złote KK rozdawali po tyle :)

  • 5. Data: 2005-01-10 06:40:12
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sun, 9 Jan 2005 20:57:08 +0100, Zdzislaw <z...@w...pl>
    napisał:

    > 1 rok pewnie za free jak w promocji po roku plac i placz

    Zamiast płacić i płakać, poćwicz lepiej sztukę negocjacji przez ten
    pierwszy rok, a później zadzwoń na CitiPhone i negocjuj :-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 6. Data: 2005-01-10 11:06:57
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 9 Jan 2005 20:55:37 +0100, Rafał J. Czekała naskrobał(a):

    > nie 75 rocznie a 6,25 miesięcznie co nie jest to samo a poza tym nie
    > słyszałem żeby złote KK rozdawali po tyle :)

    pakiet to 6,50 pln miesięcznie gwoli ścisłości, ale tylko za miesiące, gdy z
    karty się korzysta. Jak ne ma wyciągu (czyli transakcji na karcie) - tej
    opłaty też nie ma.
    pzdr
    seba

  • 7. Data: 2005-01-12 17:00:29
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz_ROT_XIII>

    Seba <b...@w...gazeta.pl> w wiadomości (in msg)
    news:crtnju$d5$1@inews.gazeta.pl napisał/a (wrote):
    > pakiet to 6,50 pln miesięcznie gwoli ścisłości, ale tylko za miesiące,
    > gdy z karty się korzysta. Jak ne ma wyciągu (czyli transakcji na
    > karcie) - tej opłaty też nie ma.

    Tylko gdy sie juz ma karte, to sie z niej korzysta.

    Daniel

    --
    - "Swiat stal sie lepszy, odkad wprowadzono wieczka na kubki z kawa.
    - Taa! Teraz mozna pic w biegu."

  • 8. Data: 2005-01-12 17:13:13
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    > Tylko gdy sie juz ma karte, to sie z niej korzysta.
    >
    > Daniel

    zdiwiłbyś się, jak wiele kart lezy nieużywanych, to raz, a dwa moga być
    miesiące w roku gdy karty się nie używa i wtedy się nie płaci pakietu - to dwa

  • 9. Data: 2005-01-12 17:19:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-12 18:00 , kiedy Daniel M.J. myśl
    swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Tylko gdy sie juz ma karte, to sie z niej korzysta.

    Nie ma obowiązku, zwłaszcza wtedy, gdy ma się kilka kart.
    Najszacowniejszej z Żon wolno korzystać z karty citi tylko wtedy, gdy
    zaoszczędza w ten sposób więcej niż kosztuje ubezpieczenie (tu
    wystarczają drobne zakupy w Merlinie). No i oczywiście wtedy, gdy jedzie
    poza strefę euro, bo to akurat dyżurna karta rozliczana w dolarach.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 10. Data: 2005-01-12 17:25:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie ma obowiązku, zwłaszcza wtedy, gdy ma się kilka kart.

    No ale jak ktoś nie chce trzymać kilku kart i liczyć na bieżąco, czy mu sie
    w danym miesiącu te 6,5 PLN zwróci, to karta kosztuje po prostu 78 PLN
    rocznie i pisanie, że jest "za darmo" to nieprawda.