eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta lot/pekao SA i wystawienie opinii przez mBank (skandal!!!) › karta lot/pekao SA i wystawienie opinii przez mBank (skandal!!!)
    From: "Witek K." <w...@n...spam.sgh.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karta lot/pekao SA i wystawienie opinii przez mBank (skandal!!!)
    Date: Fri, 4 Jul 2003 20:42:34 +0200

    mam taka nietypowa sprawe.
    jakis czas temu wystapilem do Pekao z wnioskiem o karte visa LOT/PEKAO (mam
    u nich konto od oooo-hhhooo i jeszcze dluzej).
    ok, nie ma problemu. wypelnilem kilka stron A4 podania, podalem im moje
    drugie konto w mBanku. i czekam.
    niedawno zadzwonili do mnie i powiedzieli ze karte mam dostac juz lada
    moment.
    a wczoraj sprawdzam sobie ostatnie operacje w mBanku, a tu jakas podejrzana
    operacja na -15 zl (wyplyw).
    rozmawiam z mLinka co to, a ona, ze "wystawienie opinii przez mBank o
    kliencie" (czyli mnie) na prosbe klienta.
    ja na to, ze nic takiego nie zamawialem i to jakas pomylka. mLinka na to ze
    sprawdza i oddzwonia.
    tego samego dnia wracam do domu a w skrzynce znajduje... pismo z mBanku z
    opinia dla Pekao SA (data otworzenia konta, stan konta, itp, itd).
    no mysle sobie NO NIE!
    Pekao zamowilo sobie na MOJ koszt i BEZ mojego przyzwolenia opinie z mBanku
    o moim koncie/o mnie/!!!

    no i zwracam sie do Was, co sadzicie o tym wszystkim?!

    pozdrawiam
    witek

    --
    usun "no.spam." z mojego adresu