eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta lot/pekao SA i wystawienie opinii przez mBank (skandal!!!) › RE: karta lot/pekao SA i wystawienie opinii przez mBank (skandal!!!)
  • Data: 2003-07-07 07:04:09
    Temat: RE: karta lot/pekao SA i wystawienie opinii przez mBank (skandal!!!)
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > podalem im moje drugie konto w mBanku. i czekam. niedawno
    > zadzwonili do mnie i powiedzieli ze karte mam dostac juz lada
    > moment. a wczoraj sprawdzam sobie ostatnie operacje w mBanku,
    > a tu jakas podejrzana operacja na -15 zl (wyplyw). rozmawiam
    > z mLinka co to, a ona, ze "wystawienie opinii przez mBank o
    > kliencie" (czyli mnie) na prosbe klienta. ja na to, ze nic
    > takiego nie zamawialem i to jakas pomylka. mLinka na to ze
    > sprawdza i oddzwonia. tego samego dnia wracam do domu a w
    > skrzynce znajduje... pismo z mBanku z opinia dla Pekao SA

    Skad wiesz ze dla Pekao, z tresci wynikalo ?

    > (data otworzenia konta, stan konta, itp, itd). no mysle sobie
    > NO NIE! Pekao zamowilo sobie na MOJ koszt i BEZ mojego
    > przyzwolenia opinie z mBanku o moim koncie/o mnie/!!!
    >
    > no i zwracam sie do Was, co sadzicie o tym wszystkim?!

    Stawiam, ze ktos w mBanku się pomylil i zamiast wyslac do Pekao
    odppowiedz wyslal Tobie trakujac jako opinie na zyczenie.
    Za miedzybankowe zapytanie nie pobiera się nigdy prowizji z konta
    klienta.

    BTW, spotkalem się z taka ciekawostka ze PKO BP za odpowiedz na takie
    miedzybankowe zapytanie zadal prowizji. Tylko, ze zadal jej od banku
    pytajacego :O.

    Wojtek Frabinski