eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta do platnosci w internecie (sklepy polskie i zagraniczne) › karta do platnosci w internecie (sklepy polskie i zagraniczne)
    From: MadziaMa <madziama@niespamuj_buziaczek.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karta do platnosci w internecie (sklepy polskie i zagraniczne)
    Date: Wed, 24 Aug 2005 21:57:40 +0200
    Sender: m...@b...pl@host-ip59-175.crowley.pl

    Witam,

    szukam karty do platnosci w inecie - glownie za granica (amazon,
    google adwords, inne sklepy) ale rowniez polskie sklepy.
    mam 3 kryteria:
    - musi dzialac,
    - niski koszt,
    - "od reki" bo potrzebuje jej na dniach.

    jak na razie najtaniej co znalazlem to trzeba sobie zalozyc konto w
    inteligo i wtedy mozna placic w inecie ich karta VE.
    Kilka pytan:

    1. czy VE z inteligo zawsze dziala w sklepach zagranicznych - sklepy
    maja opcje visa, ale czesto nie maja opcji VE - co wtedy? dziala?

    2. rozumiem ze koszt karty i konto inteligo wynosi 0 pln (jak zamroze
    sobie tam powyzej 100 pln) ?

    3. jakie sa minusy podanego przeze mnie rozwiazania?

    4. jaki jest czas zakladania konta inteligo i otrzymania karty, jak
    podjade do oddzialu pkobp i u nich zaloze konto inteligo?

    A moze sa inne rozwiazania mojego problemu, o ktorych nie wiem?
    karty prepaid, ktorymi mozna placic bezproblemowo w zagranicznych
    sklepach?

    zastanawialem sie nad eKarta mbanku, ale podobno w czesci sklepow nie
    dziala i zdazaja sie z nia problemy.

    pozdrawiam,
    Cyb z cudzego konta.