  • 1. Data: 2005-02-20 19:08:53
    Temat: Wplaty od Francuzow__pytanko
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Zalozylem niedawno konto w Credit Mutual we Francji.
    Mam dostep do Internetu i wszystko wydaje sie byc OK.

    Czasami Francuz ma mi wplacic okolo 20 Euro i podaje mu numer tego konta.
    Ku memu zdziwieniu wszyscy wysylaja mi czeki zamiast robic bezposrednie
    przelewy.

    Czy taki przelew dosc duzo u nich kosztuje?
    Czy w ogole przelewy na konta sa u nich popularne?

    Dlaczego upieraja sie przy czekach?

    PZDR

  • 2. Data: 2005-02-21 15:45:50
    Temat: Re: Wplaty od Francuzow__pytanko
    Od: "Marchewczyk" <m...@m...com>

    "Patek" <g...@h...com> escreveu na mensagem
    > Zalozylem niedawno konto w Credit Mutual we Francji.
    Mutuel ? :))

    > Dlaczego upieraja sie przy czekach?
    Gdyz wystawienie czeku nic nie kosztuje wystawiajacego. Zreszta odbiorce tez
    nic nie kosztuje.
    Zas przelew kosztuje. Niewiele, ale wiecej, niz czek :))
    Maciek Marchewczyk