  • Data: 2004-10-04 20:06:40
    Temat: karta IKM-pekao sa
    Od: "Michał" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    w połowie lipca br, zostało mi udzielone pełnomocnictwo do konta w pekao sa,
    więc jednym ze sposobów identyfikacji mojej osoby w tym banku jest
    posiadanie i posługiwanie się kartą IKM,niestety mija już kolejny miesiąc a
    ja tego "bzdeciku" nie otrzymałem:-).Zgłaszałem o tym fakcie I
    o/Wa-wa,odesłano mnie do placówki gdzie zostało mi udzielone
    pełanomocnictwo,ten oddział z koleii skierował mnie do I o/Wa-wa:-).Jakaś
    pokówka zobowiązała się, że doprowadzi sprawe do końca i odezwie się do mnie
    z informnacją na jakim etapie jest wysyłka do mnie karty(domniemaną
    informację miałem uzyskać maksymalnie w ciągu 7 dni:-))-mija miesiąc i znów
    cisza:-).Co z tym fantem zrobić???

    Pozdrawiam
    Michał