  • Data: 2004-10-09 18:49:56
    Temat: Re: karta IKM-pekao sa
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 9 Oct 2004 12:37:22 +0200, Maciej Loret napisał(a)
    w <news:ck8f76$pas$1@nemesis.news.tpi.pl>:

    > Ja dostałem pocztą z wyciągiem kopertę z opłatą przerzuconą na Pekao.
    > Podpisałem w domu i wysłałem przy jakiejś okazji.

    ja nie dostałem umowy, dostałem natomiast kilka przypomnień o jej
    podpisanie w oddziale. chociaż - jak się okazało - już była podpisana
    przy okazji zastrzegania poprzedniej - skradzionej.

    > Chyba tylko bohaterowie w jego filmach mają tak specyficzne potrzeby jak
    > Ty;))

    :-)
    może dlatego, że mój oddział to V Oddział w Lublinie... ;-)

    no i mam nierealne oczekiwania, np. obsługę funduszy inwestycyjnych
    przez internet wyobrażałem sobie bardziej tak, jak supermarket mBanku. a
    tu na każdy fundusz konieczna wizyta w oddziale...

    > No, 11,5PLN/miesiąc raczej nie jest niską opłatą.

    przy darmowych przelewach i wielu darmowych bankomatach jest to
    niewiele. ja nie lubię gotówki, wybieram po kilkadziesiąt złotych co 2-3
    dni, więc mi wystarcza. a większe kwoty wybieram z konta w vw bank
    direct, gdzie są ubezpieczone przez 3 godziny od wybrania, a każdy
    bankomat w Polsce za darmo.

    karty wypukłe mają w cenach podobnych, jak gdzie indziej.

    a jednak w cenie jest jakiś tam w miarę sensowny pakiet ubezpieczeniowy
    (poza NNW wypłacanym dopiero przy utracie zdrowia powyżej 50%).

    > U mnie również ;)

    mnie zastanawia jedno:
    dlaczego w Pekao SA tak uciążliwe są wszystkie operacje wiążące się z
    lokowaniem oszczędności długoterminowych?

    gdybym miał do zainwestowania 100 czy 200 tysięcy to opłacałoby mi się
    ruszyć do oddziału. ale przy kilkuset złotych straty spowodowane 1-2
    godzinną nieobecnością w pracy przewyższają potencjalne zyski. jak by
    nie można było przesłać umów czy aneksów pocztą.

    niestety pracuję od 8.00 do 21.00, więc wizyty w oddziale mi nie po
    drodze. zwłaszcza macierzystym - położonym 170 km od miejsca
    zamieszkania.

    Krzysztof