  • 1. Data: 2012-12-21 11:43:55
    Temat: Millenum - problemy z platnością
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Tez macie problem z płatnością kartą do DK? Z bankomatu też wypłacić się
    nie da, aplikacja na telefonie też nie działa

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2012-12-21 11:52:48
    Temat: Re: Millenum - problemy z platnością
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    lolekanabolek <l...@g...com> writes:

    > Witam
    > Tez macie problem z płatnością kartą do DK? Z bankomatu też wypłacić
    > się nie da, aplikacja na telefonie też nie działa

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    UWAGA ! W związku z problemami komunikacyjnymi system Millenet, usługa
    płatności internetowych oraz usługa bankowości mobilnej nie będą
    dostępne dla użytkowników w piątek (21 grudnia) do godz. 12:30. Za
    wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy!
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    O bankomatach nic nie pisza.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2012-12-21 12:05:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-12-21 11:52, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > dostępne dla użytkowników w piątek (21 grudnia) do godz. 12:30. Za
    > wszelkie utrudnienia i niedogodności przepraszamy!

    to powinni napisać jeszcze o bankomatach i wszystkich operacjach
    bezgotówkowych a nie tylko internetowych

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-12-21 14:39:58
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 11:43:55 UTC+1 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > Tez macie problem z płatnością kartą do DK? Z bankomatu też wypłacić się
    > nie da, aplikacja na telefonie też nie działa

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13091313,Klienc
    i_Millennium_odcieci_od_swoich_pieniedzy.html

  • 5. Data: 2012-12-21 20:10:44
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 21.12.2012 o 11:43 lolekanabolek <l...@g...com>
    pisze:

    > Witam
    > Tez macie problem z płatnością kartą do DK? Z bankomatu też wypłacić się
    > nie da, aplikacja na telefonie też nie działa

    Ktoś sprawdzał czy już działają płatności kartą? Właśnie wybierałem się po
    zakupy i nie wiem, czy nie odłożyć tego do jutra.
    [sas]