  • 1. Data: 2006-05-17 12:47:00
    Temat: bph - kredyt mieszkaniowy
    Od: "Pyton" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam następujące pytanie - miesiąc temu złożyłem wniosek o kredyt mieszkaniowy
    (CHF) w banku BPH do dnia dzisiejszego nie dostałem informacji o decyzji banku w
    sprawie kredytu. Czy to zawsze tyle czasu trwa czy tylko na mnie poprostu
    trafiło? Wściekam sięi szlag mnie trafia, ponieważ osoby od których chcę kupić
    mieszkanie powiedziały, że odstąpią od tranzakcji nawet kosztem zwrotu zadatku
    x2.
    pozdrawiam
    Pyton

  • 2. Data: 2006-05-17 17:00:02
    Temat: Re: bph - kredyt mieszkaniowy
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

> [...]
    > mieszkaniowy (CHF) w banku BPH do dnia dzisiejszego nie dostałem
    > informacji o decyzji banku w sprawie kredytu. Czy to zawsze tyle czasu

    A siem zapytam: czy pytałes w banku dlaczego to tak długo trwa?
    Bo decyzja jest podejmwana chyba w 5 dni roboczych

    Darek

  • 3. Data: 2006-05-17 19:49:49
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > A siem zapytam: czy pytałes w banku dlaczego to tak długo trwa?

    A i jeszcze jedno. Zawsze możesz użyć tego linka
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt

    Darek

  • 4. Data: 2006-05-18 05:03:17
    Od: "Pyton" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <0...@n...poczta.onet> napisał w wiadomości

    > A i jeszcze jedno. Zawsze możesz użyć tego linka
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt
    >
    > Darek

    Tłumaczą się tym, że mają całą masę wniosków itp, i w ogóle to jest dla mojego
    dobra. Zabieram z tamtąd dokumenty i przenoszę się gdzie indziej.
    Dzięki za link - skorzystałem
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2006-05-18 08:25:35
    Od: "Przemysław Szalbierz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pyton" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dobra. Zabieram z tamtąd dokumenty i przenoszę się gdzie indziej.
    > Dzięki za link - skorzystałem

    A link jest bardzo skuteczny. W zeszłym roku jak mnie zwodzili z podpisaniem
    umowy kredytowej, to napisałem skargę właśnie przez stronę WWW. Po dwóch
    godzinach był telefon z oddziału, w którym starałem się o kredyt, w celu
    ustalenia terminu podpisania umowy.

    Jeszcze wcześniej poskarzyłem się na obsługę w jednym z oddziałów (nie
    chcieli dać do domu regulaminu kasy mieszkaniowej). Po kliku dniach
    przysłali list z przeprosinami oraz komplet dokumentów dotyczących
    oszczędzania w kasie mieszkaniowej.

    Przemek

  • 6. Data: 2006-05-18 09:17:10
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Darek napisał(a):
    > A i jeszcze jedno. Zawsze możesz użyć tego linka
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt

    Jest coś takiego w razie (potencjalnych) problemów z mbankiem?

  • 7. Data: 2006-05-18 16:25:47
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Tłumaczą się tym, że mają całą masę wniosków itp, i w ogóle to jest dla
    > mojego dobra. Zabieram z tamtąd dokumenty i przenoszę się gdzie indziej.

    Ale dokumenty były jeszcze w oddziale????
    Bo jak tak to doradca dał dupy i nie zajał się wnioskiem.
    Bo decyzje są podejmowane szybko.

    Darek

    Btw. który oddział?