  • 1. Data: 2017-09-04 00:57:38
    Temat: Brak dostępu via WWW do mojego konta bankowego w BZWBKKBSg
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Leszek Ciszewski
    nr rachunku bankowego -- xx 1090 2587 0000 xxxx xxxx xxxx
    mój adres zameldowania -- 15-354 Białystok, ul. Ulica xx m. xx
    mój adres korespondencyjny -- 15-345 Białystok, ul. Aleja xx m. xx
    nr mojego telefonu -- 665 363835
    mój @dres m@ilowy -- e...@g...com

    data złożenia wypowiedzenia umowy -- 29 sierpnia br.
    data zamknięcia -- 26 września br.
    miejsce złożenia dyspozycji -- 9 O. w Białymstoku, na ul. Radzymińskiej 14

    29 sierpnia wypowiedziałem Państwu umowę prowadzenia mojego
    konta w Waszym banku -- do 29 września miałem mieć dostęp do
    tego konta, lecz próba zalogowania dała taki oto efekt:

    WPROWADZONO BŁĘDNY NIK I/LUB PIN.
    Jeżeli błędny PIN wprowadzono pięć lub więcej razy, to
    usługa została zablokowana. Klienci z tokenem lub smsKodem
    mogą samodzielnie odblokować dostęp do BZWBK24 internet,
    jeśli podczas kolejnego logowania podadzą prawidłowy NIK,
    PIN oraz smsKod lub odpowiedź tokena.

    Odblokowania można też dokonać telefonicznie (numer telefonu - poniżej)
    lub w Oddziale Banku. Przy telefonicznym odblokowaniu wymagane jest
    podanie hasła do identyfikacji.

    Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest ono jawne, więc trudno
    o pomyłkę, natomiast hasło jest zapisane w przeglądarce i nie było
    zmieniane od dawna... Moim zdaniem dostęp ten straciłem właśnie
    w efekcie złożenia ww. dyspozycji...

    Mniej więcej w marcu br. zleciłem wykonanie przelewów z wiadomego konta,
    których pamiątka jest mi potrzebna, dlatego proszę o umożliwienie mi
    odebrania potwierdzeń wykonania tych przelewów -- o przysłanie mi tych
    potwierdzeń m@ilem lub o czasowe odblokowanie mi dostępu do konta via WWW.

    W efekcie złożenia dyspozycji zamknięcia konta otrzymałem z Banku pisemną
    informację mówiącą o tym, iż zamknięcie konta nastąpi dopiero 26 września br.

    Leszek Ciszewski

    -===================================================
    =======================-

    Wprawdzie znalazłem błędy (i gramatyczny, i rzeczowy) ale dopiero po wysłaniu
    m@ila do banku na @dres k...@b...pl, więc i tutaj zostawiam te błędy...

    konta w Waszym banku -- do 29 września miałem mieć dostęp do
    + konta w Waszym banku -- do 26 września miałem mieć dostęp do

    Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest ono jawne, więc trudno
    + Login podaję za pomocą CtrlC + CtrlV i jest on jawny, więc trudno

    Mam nadzieję taką, że te błędy nie uniemożliwią rozpatrzenia mej prośby...

  • 2. Data: 2017-09-04 13:22:12
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > o pomyłkę, natomiast hasło jest zapisane w przeglądarce i nie było
    > zmieniane od dawna... Moim zdaniem dostęp ten straciłem właśnie

    Oni pozwalają na zapisanie hasła w przeglądarce?

    --
    t0maszek

  • 3. Data: 2017-09-04 13:25:27
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

    Które się nie słuchają?

    --
    t0maszek

  • 4. Data: 2017-09-04 13:26:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Może nie pozwalają, ale przeglądarka nie musi się ich słuchać.

  • 5. Data: 2017-09-04 13:28:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Niestety wpadłeś w paragraf 22.
    Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni - więc termin ten kończy się po dniu, w którym
    zamkną rachunki.
    Więc jak będą chcieli być złośliwi, to pozostaje tylko wycofanie wypowiedzenia.
    Inaczej prześlą potwierdzenie i policzą sobie za to wg tajnej TOiP, a potem przyślą
    komornika.

  • 6. Data: 2017-09-04 13:30:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 13:28:14 UTC+2 użytkownik Tomaszek napisał:

    > Które się nie słuchają?
    >
    > --
    > t0maszek

    Np. takie, którym ktoś zmienił to w dostępnym kodzie open source i sobie sam
    skompilował.
    A z waniliowych - teoretycznie powinny się słuchać, ale coś mi się kołacze, że swego
    czasu pojawiła się wersja bodajże firefoxa, która nagle ten atrybut zaczęła olewać.

  • 7. Data: 2017-09-04 15:37:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomaszek" oojd6a$nbu$...@n...news.atman.pl

    > Oni pozwalają na zapisanie hasła w przeglądarce?

    Nie wiem -- być może właśnie dlatego ;) stają dęba...

    "Tomaszek" oojdcd$nbu$...@n...news.atman.pl

    > Które się nie słuchają?

    Choćby Opera.

  • 8. Data: 2017-09-04 15:47:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 7...@g...co

    : Niestety wpadłeś w paragraf 22.
    : Na rozpatrzenie reklamacji mają 30 dni - więc
    : termin ten kończy się po dniu, w którym zamkną rachunki.

    Owszem... I najwyraźniej celują w to...
    Pod sigiem cytuję odpowiedź...

    : Więc jak będą chcieli być złośliwi, to
    : pozostaje tylko wycofanie wypowiedzenia.

    Dobra myśl -- mogę wycofać? Mam do tego jakieś prawo?
    To jak odstąpienie od umowy?

    : Inaczej prześlą potwierdzenie i policzą sobie za
    : to wg tajnej TOiP, a potem przyślą komornika.

    :)

    -=-

    Byłem we wtorek u endokrynologa -- po wizycie, widząc drzwi ;)
    BZWBKKBSg, chciałem przyokazyjnie złożyć wypowiedzenie, by nie
    tracić czasu na celową wizytację... Uznałem, że miesiąc (kilka
    dni mniej?) wystarczy mi na porządki...

    Nie bez racji ludzie nazywają ten bank komunistycznym czy jakoś podobnie...

    Szanowny Panie,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie informuję, iż opisana
    sprawa wymaga szczegółowego wyjaśnienia dlatego zapraszam
    do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod
    numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy
    + 48 61 81 19999) lub do dowolnego oddziału Banku Zachodniego WBK S.A.

    Korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej
    pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do
    analizy sprawy danych.

    Aby ułatwić kontakt z placówką Banku informuję, że spis znajduje
    się na stronie głównej Banku: www.bzwbk.pl -> Klienci indywidualni,
    w opcji ?Na skróty? ? ?Oddziały i bankomaty?.

    W razie dodatkowych pytań zachęcam do ponownego kontaktu.

    _

    Twój głos jest Twoim hasłem, którego nie musisz pamiętać - zachęcam
    do kontaktu telefonicznego, celem wprowadzenia hasła do identyfikacji
    w formie komunikatu głosowego.
    _

    Z poważaniem

    Dorota Lis

  • 9. Data: 2017-09-07 19:56:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Tomaszek napisał:

> [...]
    >A z waniliowych - teoretycznie powinny się słuchać, ale coś mi się
    >kołacze, że swego czasu pojawiła się wersja bodajże firefoxa, która

    Zaraz ... przeciez BZ ma jakas wlasna obsluge hasla na stronie, to cos
    tu przegladarka moze zlekcewazyc ?

    I co - Eneuleowi przegladarka zapamietala haslo?
    Zaraz, mam maskowane, moze zwykle zapamietuje ?

    Tak jak siegam pamiecia ... jeszcze jakis bank uzywa hasel w
    przegladarce ?

    J.

  • 10. Data: 2017-09-08 23:06:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 59b1884c$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > I co - Eneuleowi przegladarka zapamietala haslo?

    Tak.

    > Zaraz, mam maskowane, moze zwykle zapamietuje ?

    Mam zwykłe.

    > Tak jak siegam pamiecia ... jeszcze jakis bank uzywa hasel w przegladarce ?

    Tak. IMO zazwyczaj hasła są zapamiętywane.
    Prezydent Sygma nie zapamiętuje...