  • 1. Data: 2004-07-27 08:07:03
    Temat: Przelew do Wloch
    Od: "Paweł Jurewicz" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytanie banalne (nie znalazlem odpowiedzi w Googlach):

    Jak najtaniej (i najszybciej) przelac pieniadze do Wloch? (moze byc na konto w
    banku lub do reki, byle bylo jak najszybciej i najtaniej, dodam, ze chodzi o
    kwote ponad tysiac euro)

    Dzieki!

  • 2. Data: 2004-07-27 13:15:39
    Temat: Re: Przelew do Wloch
    Od: "robkor" <r...@k...net.pl>

    Użytkownik "Paweł Jurewicz" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:ce52f7$o8h$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    konto w
    > banku lub do reki, byle bylo jak najszybciej i najtaniej, dodam, ze chodzi

    Ja zawsze przelewam w PKO BP - koszt ok 50 PLN Pieniądze dochodzą w ciągu 2
    dni

    Pozdrawiam
    robkor