  • 1. Data: 2004-07-27 09:39:36
    Temat: mBank, Chorwacja, wakacje
    Od: hotei <h...@o...pl>

    Witam!
    Czy moze ktos sie orientuje jak wyglada sytuacja z bankomatami w
    Chorwacji? jakie sa prowizje (mam ekonto w mbanku), byloby jeszcze super
    gdyby ktos napisal jak jest konkretnie w przypadku miasteczka Rab
    (wyspa Rab)..

    pozdr
    hotei

  • 2. Data: 2004-07-27 10:01:50
    Temat: Re: mBank, Chorwacja, wakacje
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Generalnie bankomatów jest od pyty (ale w konkretnych lokalizacjach szczególnie na
    mniejszych wyspach moze byc klopot i to duzy) i
    dla kursu nie ma wielkiego znaczenia czy karta jest dolarowa czy euro.
    Sporadycznie zdarzaja sie miejsca, gdzie nie akceptuja visy ale tak dla maestro.
    Oprócz bankomatów mozesz pójsc do marmurka z dokumentem tozsamosci.
    JaC

  • 3. Data: 2004-07-27 12:34:51
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > Chorwacji? jakie sa prowizje (mam ekonto w mbanku), byloby jeszcze super
    > gdyby ktos napisal jak jest konkretnie w przypadku miasteczka Rab

    http://visaatm.infonow.net/bin/findNow?CLIENT_ID=VIS
    A - 5szt.
    http://www.mastercard.com/atmlocator/index.jsp - 4szt.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2004-07-27 16:30:03
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > Chorwacji? jakie sa prowizje (mam ekonto w mbanku), byloby jeszcze super
    >  gdyby ktos napisal jak jest konkretnie w przypadku miasteczka Rab

    13 lipca 2004, Split, wyplata 1500 HRK, karta VE do eKONTA
    kurs, razem z prowizją 10 zł:
    64 gr za 1 kunę (63,597PLN/100,00HRK)

    kantor (wa-wa) sprzedaż:
    70 gr za 1 kunę (70,000PLN/100,00HRK)

    pozdr
    hidie

  • 5. Data: 2004-07-27 17:07:58
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    27 Jul 2004 18:30:03 +0200, na pl.biznes.banki, hidie w wiadomości

    Dzisiejsze kursy:
    Kantor "Baksy" - Kraków (http://www.baksy.pl/kantor/kursy.php3):
    Sprzedaż: 1 EUR = 4,44 PLN

    HRVATSKA NARODNA BANKA (http://www.hnb.hr/tecajn/etecajn.htm):
    1 EUR = 7,351479 (Buying rate)

    4,44/7,351479 = 0,60396 zł/Kn

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2004-07-27 17:35:06
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > 27 Jul 2004 18:30:03 +0200, na pl.biznes.banki, hidie w wiadomości

> [...]
    Witaj,
    nie znam dzisiejszych przelicznikow dla ATM wChorwacji dla żadnej z kart
    IMHO od 13 spadł kurs Euro, być może HRK też?

    jezeli nie, to proponowana przez Ciebie kombinacja jest rzeczywiście korzystna
    (nie wiem, czy HNB wymienia osobom indywidualnym?)
    pozdr.
    hidie

  • 7. Data: 2004-07-27 20:31:06
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Uzytkownik " 666" <j...@i...pl> napisal w wiadomosci
    >(...)
    > Oprócz bankomatów mozesz pójsc do marmurka z dokumentem tozsamosci.

    lub na poczte :-)

    ehh... tu sie mi zawsze cisnie pytanie kiedy u nas na poczcie bede mogl uzyc
    karty :-(

    Belin

  • 8. Data: 2004-07-28 06:38:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Belin said the following on 2004-07-27 22:31:

    [...]

    > ehh... tu sie mi zawsze cisnie pytanie kiedy u nas na poczcie bede mogl uzyc
    > karty :-(

    Już mozesz, co prawda tylko na niektórych.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 9. Data: 2004-07-28 19:17:17
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości

    > Już mozesz, co prawda tylko na niektórych.

    :-) - musze sobie taka znalesc.

    Belin

  • 10. Data: 2004-07-29 07:37:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Belin said the following on 2004-07-28 21:17:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" napisał w wiadomości

    > uzyc

    Ale uwaga. Co prawda, było na tej grupie parokrotnie, ale nie zaszkodzi
    przypomnieć.Użycie karty na poczcie to (prawie na pewno) transakcja
    gotówkowa, co w przypadku np. KK może mieć opłakane skutki.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl