  • 1. Data: 2002-06-25 17:25:48
    Temat: Wspolna oferta....
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Wspólna oferta polskich przedsiębiorstw
    [25-06-2002 15:28]
    PKO BP, PZU, PZU Życie, Tel-Energo, NOM, Polkomtel, PWPW, KUKE, KIG, KIU
    przygotowują wspólną ofertę usług bankowych, ubezpieczeń, usług
    telekomunikacyjnych i IT dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) -
    poinformowały spółki.

    "Przedsięwzięcie polega na zorganizowaniu systemowego outsourcingu na rzecz
    przedsiębiorstw średnich i małych obejmującego kompleksową, wzajemnie
    komplementarną ofertę obsługi bankowej, ubezpieczeniowej,
    teleinformatycznej, IT, logistycznej" - poinformowały spółki na wtorkowej
    konferencji. PKO BP, PZU, PZU Życie, Tel-Energo, NOM, Polkomtel, Polska
    Wytwórnia Papierów Wartościowych (PWPW), Korporacja Ubezpieczeń Kredytów
    Eksportowych (KUKE), Krajowa Izba Gospodarcza (KIG), Krajowy Instytut
    Ubezpieczeń (KIU) poinformowały, że szczegóły oferty zostaną przedstawione
    we wrześniu 2002 r.

    źródło: Parkiet '

  • 2. Data: 2002-06-25 20:34:17
    Temat: Re: Wspolna oferta....
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "minik" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > przygotowują wspólną ofertę usług bankowych, ubezpieczeń, usług
    > telekomunikacyjnych i IT dla małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) -

    (...)

    Za dużo ich do wspólne miski, by mogło się coś udać.
    JO

  • 3. Data: 2002-06-25 20:49:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Za dużo ich do wspólne miski, by mogło się coś udać.

    ee czemu zauwaz, ze PZU to to samo (powiedzmy :) - zapewnia ubiezpieczeni.
    Bank jeden. Reszta chce i tak i tak ze soba wspolpracowac. A taka oferta
    bylaby calkiem calkiem - gdyby ladnmie to zaczalo wspolpracowac...

  • 4. Data: 2002-06-25 20:55:26
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Mnie tez troche przeraza liczba wspolpracownikow, ale gdyby wylonili firme
    ktora wprowadzi podstawowa usluge, a inne "doczepia" sie do podstawy, to
    moglo by to sie sie udac.