  • Data: 2006-03-02 18:25:16
    Temat: jak zgrabnie banki kradna - kredyt hipoteczny w PeKaO SA
    Od: "klient_banku" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Banki kradna - wiemy to wszyscy - czesciowo dzieki pbb.
    Dzis odkrylem kolejny kant - wk... sie naprawde.
    Mam kredyt w PeKaO SA. Podglad przez siec wiec sledze sobie od ponad pol
    roku jak rosnie rata ;-)))
    Nagle zupelnie niespodziewanie 1 marca zadluzenie wzroslo prawie o 100 z
    dnia na dzien - mimo ze spadl wibor ;-)))
    Okazuje sie ze luty mial 28 dni a w umowie jak byk mam napisane ze "dla
    potrzeb umowy przyjmuje sie ze rok ma 360 a miesiac 30 dni"
    Ale okazuje sie ze to tylko w lutym !!! Bo: styczen, grudzien, pazdziernik
    sierpien i lipiec mialy odsetki liczone za 31 dni!!!
    Jakos nie bylo ostatniego dnia bez raty!!!
    Naprawde nienawidze oszustow!!! Kolejne zalozenie ze nie beda sie ludzie z
    nimi procesowac !!!

    Kolejne oszustwo troche na mniejsza skale to wyliczenie wiboru3m za luty:
    zgodnie z umowa liczy sie srednia (notowan Reuters z 11:00) za okres 1-25
    miesiaca.
    Za luty wychodzi dokladnie: 4,2727777
    Jak zaokragla Pekao SA?

    Ciekaw jestem waszych opinii