  • 1. Data: 2002-01-20 21:06:59
    Temat: jak wyslac maila do PKOBP ?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Wysylam na i...@p...pl i dostaje

    The original message was received at Sun, 20 Jan 2002 21:56:08 +0100
    (CET)
    from s6cfpi.pkobp.pl [212.160.189.139]

    ----- The following addresses had permanent fatal errors -----
    <i...@i...atm.com.pl>

    ... while talking to mail.ikp.pl.:
    <<< 550 5.1.1 <i...@i...atm.com.pl>... User unknown
    550 <i...@i...atm.com.pl>... User unknown
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-01-20 21:26:03
    Temat: Re: jak wyslac maila do PKOBP ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > Wysylam na i...@p...pl i dostaje

    wyslij na s...@p...pl
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-01-20 21:43:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 20 Jan 2002 22:26:03 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    >
    >wyslij na s...@p...pl

    Ale ja mam pytanie a nie skarge :-)))

  • 4. Data: 2002-01-20 21:51:27
    Od: "Piotr \"Gamster\" Kolodziejczyk" <g...@i...pl>

    > Wysylam na i...@p...pl i dostaje

    Najlepiej wydrukowac i wyslac poczta na adres korespondencyjny ;)

    Piotr "Gamster" Kolodziejczyk
    g...@i...pl

  • 5. Data: 2002-01-21 05:25:24
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ale ja mam pytanie a nie skarge :-)))

    To zmień temat listu, a w treści zawrzyj jakąś skargę.
    Tylko nie mów, że nie masz ;-)
    Grzegorz

  • 6. Data: 2002-01-21 07:18:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    U?ytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisa?:e...@4...com..
    .
    > Wysylam na i...@p...pl i dostaje
    >
    > The original message was received at Sun, 20 Jan 2002 21:56:08 +0100
> [...]

    Mimo to dochodzi...;-)
    Sprawdzone.

    Swoja droga skarge na to moznaby napisac...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-01-21 07:51:32
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
    > Mimo to dochodzi...;-)
    > Sprawdzone.
    >
    > Swoja droga skarge na to moznaby napisac...;-)

    np na to ze inny adres mailowy nie dziala ;-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-01-21 13:04:40
    Od: Adam Głaszcz <a...@l...com.pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > Ale skargi działają. Ja po dwóch tygodniach od wysłania maila na skargi
    > dostałem snailmailem uprzejmą odpowiedź z oddziału:-))

    Wydział obsługi klienta oddział internetowy:

    WOK OI <w...@p...pl>

    Odpowiadają z sensem i szybko
    --
    Adam Głaszcz
    mailto:a...@l...com.pl

  • 9. Data: 2002-01-21 13:54:55
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Ale ja mam pytanie a nie skarge :-)))

    Ale skargi działają. Ja po dwóch tygodniach od wysłania maila na skargi
    dostałem snailmailem uprzejmą odpowiedź z oddziału:-))

    pzdr

    Tomek

  • 10. Data: 2002-01-26 22:26:36
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <3...@l...com.pl>, Adam Głaszcz wrote:
    > Wydział obsługi klienta oddział internetowy:
    > WOK OI <w...@p...pl>

    Z wyjątkiem gdy chciałem im coś wysłać i poprosiłem o adres snail-mailowy.
    Po tygodniu dostałem odpowiedź, żebym zaniósł do zwykłego oddziału
    i poprosił o przekazanie do OE. Upierałem się dalej i po kolejnym ponad
    tygodniu w końcu dostałem ten adres :)

    --c