  • 1. Data: 2002-01-20 16:31:29
    Temat: Jak wplacac pieniadze w mBanku?
    Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl>

    Witam
    Jak mozna wplacic pieniadze na konto w mBanku? Nie chodzi mi o forme
    bezgotowkowa, ale fizyczne wplacenie gotowki? Czy sa jakies oddzialy banku?
    Dzieki

  • 2. Data: 2002-01-20 17:15:54
    Temat: Re: Jak wplacac pieniadze w mBanku?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wawiak" <g...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3c4af106@news.vogel.pl...
    > Jak mozna wplacic pieniadze na konto w mBanku?
    Nie chodzi mi o forme
    > bezgotowkowa, ale fizyczne wplacenie gotowki?
    Czy sa jakies oddzialy banku?

    Oddziałów nie ma ale byc może w Mulibanku można
    (moje przypuszczenie)

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-20 17:45:49
    Od: "MTG" <m...@h...pl>

    > Oddziałów nie ma ale byc może w Mulibanku można
    > (moje przypuszczenie)
    Po przedstawieniu polityki przez W.Bolanowskiego watpie, zeby mozna bylo
    pieniadze wplacac w Multi.
    Wyglada na to, ze mBank bedzie stanowic konkurencje dla Multi (poprzez
    oddzialy Banku Czestochowa).
    pzdr
    Andrzej

  • 4. Data: 2002-01-20 18:09:25
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    > Oddziałów nie ma ale byc może w Mulibanku można
    > (moje przypuszczenie)

    Jasne, że można tak samo jak we wszystkich innych bankach. Można teżna
    poczcie.

    J.

  • 5. Data: 2002-01-20 20:03:37
    Od: "Sark" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:3c4b07fe@news.vogel.pl...
    można

    > Jasne, że można tak samo jak we wszystkich
    innych bankach. Można teżna
    > poczcie.

    Ależ chodziło o oddziały i zapewne o wplatę
    bezprowizyjną wpłatę.

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-20 20:38:25
    Od: "Sieger" <s...@k...pl>

    Użytkownik "MTG" <m...@h...pl> napisał .

    > Po przedstawieniu polityki przez W.Bolanowskiego watpie, zeby mozna bylo
    > pieniadze wplacac w Multi.
    > Wyglada na to, ze mBank bedzie stanowic konkurencje dla Multi (poprzez
    > oddzialy Banku Czestochowa).

    troche dziwne, w swietle tego, ze ktos znajomy przedstawial mi polaczenie bz z wbk,
    ze zrobily to, bo same sa za slabe. Jaki interes mialoby BRE w byciu udzialowcem
    dwoch
    konkurencyjnych bankow ?

    Sieger

  • 7. Data: 2002-01-20 20:46:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 20 Jan 2002 18:15:54 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Oddziałów nie ma ale byc może w Mulibanku można
    >(moje przypuszczenie)

    Bledne przypuszczenie.
    Bezplatne wplaty do mBanku to tylko przez inne bezplatne konto,
    szczegoly
    http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=1&cat=inet&s
    tart=0

    I prosilbym, zeby na to pojawiajace sie srednio raz na tydzien pytanie
    odpowiadac tylko tym linkiem, w koncu na cos to faqu robilismy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-01-20 20:49:28
    Temat: Odp: Jak wplacac pieniadze w mBanku?
    Od: "Wawiak" <g...@w...onet.pl>

    > Ależ chodziło o oddziały i zapewne o wplatę
    > bezprowizyjną wpłatę.

    Dokladnie, jak bede musial placic prowizje na poczcie za kazde zasilenie
    konta, to dziekuje :-/

  • 9. Data: 2002-01-20 21:44:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    bz z wbk,
    > ze zrobily to, bo same sa za slabe. Jaki interes mialoby BRE w byciu

    BZ i WBK mialy tego samego irlandzkiego inwestora dlatego polaczyly sie
    (uzupelnijac siec placowek przy okazji).
    BRE mialoby taki interes, ze zdywersyfikowalo swoja dzialalnosc. Oba banki
    beda wprowadzone na gielde (przyplyw kapitalu), natomiast moga te banki
    kierowac swoja oferte do roznych segmentow rynku. Tak jak np. fortis Bank
    jest male przedsiebiorstwa + bogaci uzytkownicy, tak Multibank moze byc
    bogaci uzytkownicy, firmy, a mBank dla drobnicy.
    To, ze mBank polaczy sie z BCz nie znaczy, ze musi miec placowki -= przeciez
    wlasnie one moga... zostac sprzedane Multibankowi :D
    Podobnie przeceiz dzialaja wszystkie wielkie firmy z branzy FMCG - zobacz na
    pasty do zebow, proszki do prania, kawe, herbate, batony, szampony i co tam
    wymyslisz.
    Jeden producent, kilka brandow.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 10. Data: 2002-01-20 22:18:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Dokladnie, jak bede musial placic prowizje na
    poczcie za kazde zasilenie
    > konta, to dziekuje :-/

    Konto w banku tez z bezpłatnych. Odpowiedź Wojtka
    już pewnie czytałeś
    ponad to na
    www.ebanki.pl
    a szczególnie
    http://www.ebanki.pl/artykuly/konta_polecane.html
    ROR-y z darmowym prowadzeniem (0 zł na miesiąc)
    przydatne szczególnie dla klientów banków
    wirtualnych, jako konta pośrednie

    ROR-y z darmowymi przelewami (0 zł prowizji)

    Poczta Polska - wybrane prowizje

    Sark