eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankijak wyciac bankomat na wiecej kasy niz jest na koncie i na co debet pozwala? › Re: jak wyciac bankomat na wiecej kasy niz jest na koncie i na co debet pozwala?
    From: W...@w...pl (Wiesiek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak wyciac bankomat na wiecej kasy niz jest na koncie i na co debet
    pozwala?
    Date: Thu, 15 Aug 2002 06:23:27 GMT

    On Thu, 15 Aug 2002 18:43:32 +0200, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

    >W Pekao SA wpłacając pieniądze elyksyrem albo w kasie, z bankomatu
    >będziesz mógł wyciągnąć dnia następnego i to nie z samego rana. ....

    >powinieneś dochowywać należytej staranności, ble, ble...
    >BIG BG też tak miał (jak z Millenium jeszcze nie sprawdziłem).
    >
    >Pzdr: Dogbert
    BIG Bank powiadasz - znaczy trzeba zalozcy konto w Millenium aby takie
    przekrety robic, czy gdzie?

    Jak sobie po ciuchu obliczylem , w pewnym warunkach i odpowidnia
    machloja :-) moge wyciagnac z bakomatu 2300 majac zero na koncie i
    tylko 300 dopuszczalnego debeciku :-)
    baardzo mi sie to spodobalo :-) dlatego pytam ktory inny bank pozwlala
    swoja prymitywnosci na takie numery :-)

    w te pedy zakladam konto w BigBanku :-)

    dzieki