  • 1. Data: 2003-11-21 15:14:00
    Temat: jak to z placeniem KK BPH za granica bylo
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    31 pożdziernika zapytałem BPH o kursy walut stosowane przy
    przeliczeniach zagranicznych transakcji karcianych. Przeliczniki są
    fatalne.

    Dzisiaj otrzymałem odpowiedź podpisaną przez dyrektora Departamentu
    operacji bankowości elektronicznej:

    Uregulowania dotyczące walut zawarte są w Regulaminie:
    (...)
    Wszystkie transakcje dokonane przy użyciu karty, zarówno w kraju, jak
    i za granicą rozliczane są przez Bank w walucie rachunku przy
    zastosowaniu ODPOWIEDNICH kursów walutowych.
    (...)

    Wszystko jasne w temacie kursów ? )))
    Wystarczyło przeczytać regulamin !

    Czy komuś udało się dowiedzieć co to są odpowiednie kursy ?
    Może trzeba sprawę oddać do prokuratora lub arbitra bankowego żeby się
    tego dowiedzieć ?

    MichalL

    begin 666 smile.gif
    MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&