  • 31. Data: 2007-08-12 09:51:09
    Temat: Re: jak to naprawde jest z tą autoryzacją karty?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MAriusz H. <z...@w...pl> napisał(a):

    > Kredytową mam w GE Money Bank. Potrzebuję jej np do korzystaniaz hoteli, z
    > ebaya, bukowania biletów w samolocie, płacenia w samolocie, na
    > statskach,promach, wszędzie indziej gdzie nie moge korzystać z KP.

    Sadze, ze raczej poruszasz sie w kwotach uprawniajacych do zlotych KK. W wiekszosci
    bankow, okreslony roczny obrot na karcie zwalnia z oplat za wznowienia - wez tez to
    pod uwage szukajac - no i bezplatne i poszerzone ubezpieczenia.
    Ze wzgledu na wiekszosc platnosci zagranicznych, karty Citibanku raczej sie nie
    nadaja.

    Zlote to temat malo mi znany ;), ale moge doradzic, zebys wyrobil jako DRUGA KK z
    malym limitem w Polbanku - maja niezle przeliczniki, a bedziesz czul sie
    bezpieczniej wtykajac w rozne dziwne terminale karte, ktora w razie czego niewiele
    ryzykujesz.

  • 32. Data: 2007-08-12 09:53:54
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    jooseff <j...@w...pl> napisał(a):

    > Nie znajdziesz takiej. Chyba, Ĺźe fizycznie zniszczysz pasek. Ale wtedy
    > możesz mieć problem z płaceniem, bo nadal większość posów chipa nie
    > obsługuje.

    Mozna to porownac do decyzji "bede w komorce korzystal jedynie z rozmow video".
    W praktyce sie nie da, chyba, ze drastycznie ograniczymy liczbe osob i firm, z
    ktorymi utrzymujemy kontakt.

  • 33. Data: 2007-08-12 12:09:09
    Od: "MAriusz H." <z...@w...pl>

    > nadaja.
    >
    > Zlote to temat malo mi znany ;), ale moge doradzic, zebys wyrobil jako
    > DRUGA KK z
    > malym limitem w Polbanku - maja niezle przeliczniki, a bedziesz czul sie

    Chciałem sprawidz ofertę w Polbanku ... ale ich strona nie działa ?!?
    Pzeczytałem inne fora ... i się okazało iż to jest nie pierwszy raz, iż ich
    strona nie dział przez weekend...i w tym momencie nie masz dostępu do swoich
    środków przez internet ....

    Sprawdziłem Bankowy Fundusz Gwarancyjny (http://www.bfg.pl/u235/navi/27907)
    .... i nie widze PolBanku na liście ...

    Chyba raczej ten bank odpada.

    Dodam iż poszukuję takich banków, gdzie mam dostęp do swoich kont/kart przez
    internet (95% dni roku przezbywam poza krajem)

  • 34. Data: 2007-08-12 12:11:06
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    MAriusz H. <z...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > strona nie dział przez weekend...i w tym momencie nie masz dostępu do swoich

    sprawdzilem - dziala

    http://www.polbankefg.pl/

    > Sprawdziłem Bankowy Fundusz Gwarancyjny (http://www.bfg.pl/u235/navi/27907)
    > ..... i nie widze PolBanku na liście ...
    >
    > Chyba raczej ten bank odpada.

    A po co ci gwarancje do KK ????
    Konto to tylko darmowka, zeby miec dostep do KK.

    > Dodam iż poszukuję takich banków, gdzie mam dostęp do swoich kont/kart przez
    > internet (95% dni roku przezbywam poza krajem)

    Polecam male BPH - ale lacza sie z GeMoney - tak wiec nie wiadomo, jak sie
    rozwinie oferta

    Sprawdz BZWBK.

  • 35. Data: 2007-08-12 21:03:45
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Pytanie dlaczego nie zostałem w jakikolwiek sposób zweryfikownay?
    > Dodam iż przejeżdzałem ten most z 10 razy i za każdym razem byo to samo.
    > Nawet gdy wybrałem bramke "z człowiekiem" płacąc kartą ...nie zostałem
    > zweryfikowany.
    >
    > Czy taka procedura jest zgodna z prawem?

    Tak. Bazuje na zaufaniu.

    Ogolnie - jako klient - mozesz taka transakcje zareklamowac - nie
    podpisales, nie wpisales pinu.

    Sprzedawca - liczy na uczciwosc klienta oraz wlicza w koszty ew. reklamacje.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 36. Data: 2007-08-15 00:10:12
    Od: ten <...@...org>

    > Skopiowanie czipa - jak na razie chyba nikomu się nie udało.

    Udało się to jakiemuś inżynierowi z dużym trudem. Było to w programie
    nadane kilka miesięcy na kanale discovery.