  • 1. Data: 2007-08-10 09:48:07
    Temat: KArta z ubezpieczeniem!!!
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam jadę niedługo za granicę do kraju UE i chciałbym się jakoś dodatkowo
    ubezpieczyć

    czy są takie banki które oferują jakieś karty z ubezpieczeniem NNW i KL
    (kosztami leczenia) za granicą. A może są takie karty które zawierają w sobie
    już takie ubezpieczenie?

    jakie karty moglibyscie polecić?

  • 2. Data: 2007-08-10 10:58:38
    Temat: Re: KArta z ubezpieczeniem!!!
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 10 Aug 2007 09:48:07 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

> [...]
    > (kosztami leczenia) za granicą. A może są takie karty które zawierają w sobie

    Poszukaj w archiwum "Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym"
    wszystko ładnie opisane przez Renatę.

  • 3. Data: 2007-08-10 15:06:22
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    PKO BP SA - ubezpieczenie KL i NNW oraz bagaż dołączane jest do kart
    złotych w tym banku. Ubezpieczycielem jest AIG. Minusem tego
    ubezpieczenia jest konieczność zapłacenia tą kartą za podróż np.
    samolot lub wycieczka albo hotel a w przypadku podróży samochodem
    opłacenia paliwa w dniu wyjazdu na terenie kraju. Inaczej
    ubezpieczenie nie jest ważne.
    Pekao SA - takie ubezpieczenie jest dołączane do kart złotych oraz do
    zwykłej karty Pekao LOT, o którą chyba już nie można aplikować.
    Ubezpieczenie kosztuje 6 zł i jest ważne automatycznie. Ubezpieczyciel
    Elvia i Allianz.
    ING - ubezpieczenie w podróży zawiera Visa Gold. Ubezpieczyciel AIG i
    tu niespodzianka, nie trzeba opłacać podróży.
    BZWBK - karty złote - ubezpieczyciel AIG w cenie karty, konserwatywny
    produkt i tu niestety trzeba zapłacić kartą za podróż, aby
    ubezpieczenie było włączone.
    BPH - ubezpieczone są wszystkie karty srebrne i złote, ale w przypadku
    złotych ubezpieczony jest bagaż, a w przypadku srebrnych tylko NNW i
    KL. Ubezpieczyciel Hestia.
    Millennium - do wszystkich kart można dokupić pakier podróżny w cenie
    od 4,99 do 6,99 PLN miesięcznie. Niestety, nie dość, że kosztowne to i
    trzeba użyć karty, aby było ubezpieczenie ważne. Chyba tylko złota MC
    ma w cenie ubezpieczenie podróżne ( a może i Visa? nie pamiętam).
    Citi - wszystkie karty posiadają nieobowiązkowy pakiet bezpieczeństwa
    za 6,50 PLN. Minus to konieczność opłacenia kartą podróży.
    Lukas - Visa Gold, pakiet Warty Shopping and Travel za 6 zł. Nie ma
    obowiązku płacenia kartą za podróż.
    Kredyt Bank - karty złote i platynki mają ubezpieczenie w podróży, z
    tym, że w złotych nie ma ubezpieczonego bagażu od zagubienia ale jest
    NNW i KL. NIe ma obowiązku opłacenia kartą za podróż. Ubezpieczycielem
    jest naturalnie Warta.
    Invest bank - zwykła MC ma ubezpieczenie bagażu, KL i NNW. Złota jest
    wzbogacona o assistance. Ubezpieczenie jest w opłacie rocznej, nie ma
    obowiązku użyć karty w celu aktywacji ubezpieczenia.
    Dominet - do kart można dokupić ubezpieczenie podróżne, chyba 6 zł
    kosztuje miesięcznie.

    Jeżeli masz rachunek w banku Pekao SA czy w Kredyt Banku ubezpieczenie
    dodatkowe nie jest CI potrzebne, bo do każdego rachunku dołączony jest
    pakiet pomocny.

    Ogólne wskazówki masz, tak więc wiesz gdzie szukać dodatkowych
    informacji.

  • 4. Data: 2007-08-10 21:58:20
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Od wielu lat korzystam z karty BPH. Właśnie z powodu ubezpieczenia.
    Karta srebrna przy obrotach 18 000 rocznie jest bezpłatna. Tym
    sposobem mam darmowe, sensowne ubezpieczenie KL za granicą. Zresztą,
    nawet płacąc 75 PLN rocznie i tak ubezpieczenie wychodzi tanio
    (oczywiście istotne jest jak długo w ciągu roku przebywamy za granicą)

    MichalL